لوگو امرداد
30 امردادماه، ساعت 19 به زمان ایران

برگزاری فرخنده جشن شهریورگان در اینستاگرام پویندگان راه اشا

WhatsApp Image 2021 08 20 at 08.56.51فرخنده جشن شهریورگان و روز پدر ایرانی، با آیین جشن‌خوانی و سخنرانی موبد دکتر اردشیر خورشیدیان در اینستاگرام گروه پویندگان راه اشا برخط برگزار می‌شود.

گروه آموزشی و پژوهشی پویندگان راه اشا به فرخندگی جشن شهریورگان روز بزرگداشت پدر ایرانی به آگاهی همکیشان می‌رساند، به شوند احترام به آیین‌های ماه محرم، آیین جشن شهریورگان در روز شهریور امشاسپند از ماه شهریور با به‌جا آوردن آیین جَشن‌خوانی جشن شهریورگان به تندرستی همه مردمان به‌ویژه مردمان ایرانشهر بزرگ برگزار می‌شود و با سخنرانی موبد دکتر اردشیر خورشیدیان فرنشین انجمن موبدان درباره‌ی جشن شهریورگان و روز پدر ایرانی به پایان می‌رسد. موبد هومن فروهر برگزارکننده‌ی جشن اینستاگرامی شهریورگان است.

دوستداران فرهنگ و آیین ایران‌زمین می‌توانند شنبه 30 امردادماه 1400 خورشیدی از ساعت 19 به زمان ایران با برنامه‌های خجسته جشن شهریورگان در اینستاگرام پویندگان راه اشا به نشانی https://www.instagram.com/pouyandegan.rah.asha/ همراه شوند.

شهریور امشاسپند به ما می‌آموزد که هر روز بر آن باشیم تا گامی فراتر از خود نهیم و با شهریاری بر خود جهان پیرامونمان را آبادتر نماییم.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05