لوگو امرداد

فراخوان گزینش هیات‌اجرایی خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تهران

14 4 1انجمن زرتشتیان تهران با انتشار فراخوان همکیشان را به همراهی و مشارکت در امور اجرایی خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان دعوت کرده است.

در پی تشکیل هیات مدیره‌های اجرایی برای برخی مجموعه‌های وابسته به انجمن زرتشتیان تهران، یک هیات اجرایی برای خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تهران گزینش خواهد شد. این هیات‌اجرایی با اختیارات و مسوولیت‌های مشخص شامل برنامه‌ریزی و مدیریت استفاده از فضاهای موجود و انجام امور اجرایی مربوط به آن تشکیل می‌شود.

در این راستا از همکیشانی که خواهان عضویت در هیات مدیره‌اجرایی خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تهران هستند، دعوت شده است تا برای دریافت آگاهی بیشتر و نام‌نویسی حداکثر تا پایان آذرماه از راه شماره واتساپ  ۰۹۱۲۲۸۹۸۴۲۴ با دبیرخانه انجمن تماس بگیرند. هیات‌مدیره انجمن زرتشتیان تهران پس از بررسی برپایه‌ی آیین‌نامه مصوب، از میان داوطلبان عضویت، هیات‌اجرایی را معرفی می‌کند.

شایان یادآوری است، هیات‌اجرایی‌ پنج نفره برای آدریان بزرگ تهران، باغ اوسون و مارکار تهران‌پارس سه مجموعه وابسته به انجمن زرتشتیان تهران، تیرماه 1400 خورشیدی از میان داوطلبان عضویت برای مدت دوسال گزینش شدند و کار خود را آغاز کردند.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. درود
    خانه فرهنگ و هنر چندين دوره است كه هيئت مديره داشته است طبق آيين نامه مصوب آن در انجمن و آنطور كه من اطلاع دارم هر 3 سال يكبار از سوي همه همكيشان انتخاب ميشدند و با هيئت هاي نظارات اوسون و ماركار فرق ميكند، حال بايد ديد چه سياستي پشت اينكار بوده كه اعضاي هيئت مديره انجمن پس از چندين دوره انتخابات هيئت مديره خانه فرهنگ و هنر، تصميم گرفتن خودشون 21 نفر انتخاب كنند اعضاء خانه فرهنگ و هنر.
    اينم از خانه فرهنگ و هنر زرتشتيان، آفرين بر شما هموندان با تدبير انجمن زرتشتيان تهران.

  2. بايد اول دوستان در انجمن محترم زرتشتيان تهران ميديدند آيا هيئت هاي نظارت براي اوسون و ماركار كارايي لازم را داشته اند و آيا توانسته اند نسبت به فرد سرپرست پيشين بهتر عمل نمايند يا خير ؟! و سپس براي اماكن و جاهاي ديگر گسترش ميدادند.
    اينطور كه به گوش رسيده است يك نفر در هيئت اجرايي ماركار و چندين نفر درهيئت اجرايي اوسون استعفاء داده اند.
    اين حق انتخاب را نبايستي براي خانه فرهنگ و هنر از همكيشان ميگرفتند، همين است كه هيچ كس حاضر نيست بياد در هيئت مديره انجمن و جاهاي ديگه كانديدا بشه و اسم بنويسه. حق انتخابات بايستي با خرد جمعي همه همكيشان باشد نه فقط 21 نفر انجمن اونم با جلسات مجازي.
    قابل توجه دوست گرامي من جناب آقاي بابك شهرياري بزرگوار

  3. این برون سپاری در ساختار کاربری خانه فرهنگ و هنر جایی ندارد. خانه فرهنگ و هنر مکانی تخصصی تعریف شده و اعضای 5 گروه هنری با انتخابات مردمی گزینش می شدند. مگر اینکه انجمن قصد درآمدزایی داشته باشد

  4. لطفا ناظرانی که از انجمن بر عملکرد هیات اجرایی نظارت می کنند را معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-01