لوگو امرداد

هموندان هیات‌اجرایی آدریان بزرگ، باغ اوسون و مارکار تهرانپارس گزینش شدند

14 4 1همکیشان همکار در امور اجرایی آدریان بزرگ تهران، باغ اوسون و همایشگاه مارکار تهرانپارس، مجموعه‌های زیرپوشش انجمن زرتشتیان تهران معرفی شدند.

پیرو آگاهی‌رسانی انجمن زرتشتیان تهران، در پی فراخوان برای دعوت به همراهی و مشارکت همکیشان در امور اجرایی مجموعه‌های زیر پوشش، هموندان انجمن در نشست‌ آشنایی با داوطلبان‌، همراه با ارایه‌ی آیین‌نامه‌های تدوین شده، با پیشینه‌‌ی‌ کاری، تجربه‌ها، توانایی‌ها و برنامه‌های آنها آشنا شدند و برای هر مجموعه ۵ تن از میان داوطلبان را برگزیدند‌.

هموندان برگزیده شده از سوی هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران برای سه مجموعه زیرپوشش به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:

الف – آدریان بزرگ تهران (یوسف‌آباد)

۱- دادبه اورنگی
۲- بهروز جمشیدیان مبارکه
۳- فرزاد خدادادی شریف آباد
۴- شهرام خسرویانی
۵- رستم مهربانی

ب – باغ وقفی اوسون
۱- شروین دارابیان
۲- منوچهر دمهری
۳- سیاوش ساسانی
۴- شاهرخ سلامتی
۵- فرخ نوش

پ – مجموعه مارکار تهرانپارس
۱- سهراب جمشیدی
۲- کیاندخت خسرویانی
۳- خشایار خورشیدیان
۴- پریسا زره‌پوش
۵- آرین سردار

اعضای هیات اجرایی حداکثر پنج نفر هستند که از میان داوطلبان برای مدت دوسال گزینش می‌شوند و از سوی انجمن برای ایشان حکم صادر خواهد شد. همچنین از سوی انجمن یک نفر ناظر، در راستای ارتباط و هماهنگی‌های لازم میان هیات و انجمن انتخاب خواهد شد. هیات اجرایی در انجام بسیاری از موارد در حوزه‌ی وظایف خود مستقل است ولی در موارد خاص، همچون خریدهای کلان، عملیات و تعمیرات ساختمانی کلی یا تعیین نوع و تعرفه خدمات قابل ارایه بایستی تایید هیات‌مدیره انجمن را بگیرد.

هدف از تشکیل هیات‌های اجرایی، افزایش استفاده از ظرفیت‌های بخش‌هایی از این مجموعه‌ها از طریق افزایش و ساماندهی امکانات و خدمات و همچنین مدیریت موثر بر آن است.

اهم وظایف هیات‌های اجرایی عبارتند از: برنامه‌ریزی، مدیریت اجرایی و نظارت بر حضور افراد و استفاده ایشان از امکانات، فراهم آوردن و افزایش امکانات و پیش‌نیازها با فراخواندن کمک‌های دهشمندان یا کسب درآمد از راه ارائه خدمات، حفظ و نگهداری و ساماندهی ساختمان‌ها، تاسیسات، امکانات و وسایل موجود و همچنین انجام اقدامات ضروری و تعامل و مراجعه به ادارات و سازمان‌های مربوطه برپایه‌ی ضرورت پس از هماهنگی و گرفتن معرفی‌نامه از انجمن.

همچنین از سوی انجمن مبلغی به‌عنوان تنخواه جهت پرداخت هزینه‌های ضروری در اختیار هیات اجرایی قرار خواهد گرفت. عضویت در هیات اجرایی افتخاری است و اعضا به جهت عضویت و انجام فعالیت‌های خود دستمزدی دریافت نخواهند کرد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

7 پاسخ

  1. در بخشی از وظایف هیات اجرایی نوشتید اعضا بدون دستمزد و افتخاری عهده دار مسوولیت شدند و در همین متن نوشتید یا کسب درآمد از راه ارائه خدمات، پس آنچنان هم افتخاری نیست کسب درآمد هم هست. کسب درآمد از چه کسانی؟ از همکیشان یا …؟ انجمن همه مسوولیت ها را واگذار کرده تا بتواند غیر مستقیم درآمدزایی کند و همکیشان مستقیم از ایشان خرده نگیرند. آیا انجمن برای اینکه هیات اجرایی بتواند کسب درآمد کند به همکیشان سوبسید می دهد تا این درامدزایی و تبادل به تعادل برسد؟

  2. لطفا یک نفر ناظر انجمن برای هر گروه هیات اجرایی را معرفی کنید . یک نفر ناظر، در راستای ارتباط و هماهنگی‌های لازم میان هیات و انجمن نوشتید ولی به نظرم ناظر باید در ارتباط با همکیشان هم باشد.

  3. ناظران انجمن چگونه انتخاب میشوند؟ اگر از هیات مدیره باشند با به پایان رسیدن دوره ناظران نیز به پایان می رسد؟ این گردش کوشا و فعال کمتر از یکسال در خدمت جامعه هست در حالی که دوره هیات نظارت دو ساله هست.

  4. بلاخره نتیجه یک فراخوان مشخص شد آن هم چه زود! شاید این چیدمان هیات اجرایی از پیش تعیین شده بوده و فراخوان فقط برای تکمیل فرایند اعلام شده.
    نتیجه فراخوان مدیر مهدکودک پرورش را هم اعلام بفرمایید. یاداوری میکنم مصوبه فراخوان مهدکودک مربوط به آذرماه 98 است. یعنی یکسال و 9 ماه پیش از فراخوان هیات اجرایی

  5. دریغ از یک همکیش راضی از عملکرد انجمن صد البته برای هموندان انجمن این رضایت اطلا مهم نیست .واما مهد پرورش که کم کم داره بدست فراموشی سپرده میشه همه اماکن با رعایت شیوه نامه ها شروع به فعالیت نمودند بغیر از مهد پرورش که با نیت خیر همکیش بر پا گردیده .واما اگر کسی با قطع درختان قدیمی و تنومند باغ اسون اعتراضی داشته باشه باید برود به همان قطع کننده درخت که هم اکنون عضو هیت اجرایی میباشد اعتراض کند.یا یکماه دیگر که توسط همان شخص جهت جلوگیری از ورود همکیشان به محوطه باغ نگهبان گماشته میشود چه باید کرد. صد افسوس.

  6. لطفا نتیجه فراخوان فعالیت اقتصادی در زمین های آرامگاه قصر فیروزه را هم اعلام بفرمایید

  7. امیدوارم هر تصمیم گیری برای وصل کردن باشد نی برای فصل کردن

    جامعه نیاز به همازوری تک تک افراد دارد. این گروه بندی ها امیدوارم جامعه را چند قطبی نکند و بیش از پیش باعث پراکندگی و شاید … نشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07