لوگو امرداد
تمدید نام‌نویسی داوطلبان عضویت

روشنگری درباره هیات‌ اجرایی مجموعه‌های انجمن زرتشتیان تهران

14 4 1انجمن زرتشتیان تهران همراه با روشنگری درباره تشکیل هیات‌های اجرایی برای سه مجموعه انجمن از تمدید نام‌نویسی داوطلبان عضویت در هیات اجرایی خبر داد.

پیرو فراخوان از داوطلبان عضویت در هیات اجرایی سه مجموعه مارکار تهرانپارس، آدریان بزرگ یوسف‌آباد و باغ وقفی اوسون، زمان نام‌نویسی داوطلبان تا روز ۲۷ اردیبهشت‌ماه 1400 خورشیدی تمدید شد.

انجمن زرتشتیان تهران برای روشن شدن پاره‌ای از موارد در راستای پاسخ به برخی پرسش‌های مشترک نکاتی را درباره‌ی هدف از تشکیل هیات اجرایی، وظایف هیات‌های اجرایی، شمار اعضا و روند اجرایی به آگاهی رسانده است.

در بخشی از این روشن‌سازی هدف از شکل‌گیری هیات اجرایی را گرد آمدن همکیشان توانمند و علاقمند خدمت به جامعه و فعالیت اجتماعی برای رشد و همدلی جامعه زرتشتی و تشویق، تایید و یاری انجمن در انجام این اقدام و سیاست جدید که همان بهره‌مندی از حضور هرچه بیشتر همکیشان در مدیریت‌های بخش‌های مختلف جامعه، اعلام شده است.

پی دی اف روشنگری درباره‌ی هیات های اجرایی

متن آگاهی‌نامه در ادامه آمده است:

توضیح درباره تشکیل هیات اجرایی برای سه مجموعه انجمن زرتشتیان تهران

پیرو فراخوان از داوطلبان عضویت در هیات های اجرایی سه مجموعه مارکار تهران پارس، آدریان بزرگ (یوسف آباد) و باغ وقفی اوسون، به جهت روشن شدن پاره‌ای از موارد نکاتی به آگاهی همکیشان می‌رسد.

هدف از تشکیل هیات‌های اجرایی، افزایش استفاده از ظرفیت‌های بخش‌هایی از این مجموعه‌ها از طریق افزایش و ساماندهی امکانات و خدمات و همچنین مدیریت موثر بر آن است. تردیدی نیست که همراهی و همازوری همکیشانی که بواسطه سال‌ها همسایگی یا حضور در این مجموعه‌ها، هم دلسوز این مجموعه‌ها هستند و هم با ظرفیت‌ها و مسایل آنها آشنا هستند، در مدیریت این مجموعه‌ها در قالب هیات‌های اجرایی، می‌تواند باعث اتفاقات بسیار خوبی برای جامعه باشند.

اهم وظایف هیات‌های اجرایی عبارتند از: برنامه‌ریزی، مدیریت اجرایی و نظارت بر حضور افراد و استفاده ایشان از امکانات، فراهم آوردن و افزایش امکانات و ملزومات با جلب کمک‌های خیراندیشان یا کسب درآمد از طریق ارائه خدمات، حفظ و نگهداری و ساماندهی ابنیه، تاسیسات، امکانات و وسایل موجود و همچنین انجام اقدامات ضروری و تعامل و مراجعه به ادارات و سازمان‌های مربوطه حسب ضرورت پس از هماهنگی و اخذ معرفی نامه از انجمن.

اعضای هیات حداکثر پنج نفر خواهند بود که از میان داوطلبان برای مدت دوسال انتخاب می‌شوند و از سوی انجمن برای ایشان حکم صادر خواهد شد. همچنین از سوی انجمن یک نفر ناظر، به‌منظور ارتباط و هماهنگی‌های لازم میان هیات و انجمن انتخاب خواهد شد. هیات در انجام بسیاری از موارد در حوزه وظایف خود مستقل است ولی در موارد خاص، همچون خریدهای کلان، عملیات و تعمیرات ساختمانی کلی یا تعیین نوع و تعرفه خدمات قابل ارائه بایستی تایید هیات مدیره انجمن را اخذ نماید.

همچنین از سوی انجمن مبلغی به عنوان تنخواه جهت پرداخت هزینه های ضروری در اختیار هیات اجرایی قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است که عضویت در هیات اجرایی افتخاری است و اعضا به جهت عضویت و انجام فعالیت های خود وجهی دریافت نخواهند کرد.

امید است تا همکیشان توانمند و علاقه‌مند خدمت به جامعه و فعالیت اجتماعی، با نامزدی خود برای عضویت در این هیات‌های اجرایی، همازوری و دلبستگی خود را برای رشد و همدلی جامعه زرتشتی نشان دهند و انجمن را در انجام این اقدام و سیاست جدید که همان ”بهره‌مندی از حضور هر چه بیشتر همکیشان در مدیریت بخش‌های مختلف جامعه“ است تشویق، تایید و البته یاری نمایند.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. هیات مدیره گردش 44 سه سال فرصت برای اجرای اینگونه مصوبه ها داشت برنامه ها را گذاشته ماههای آخر گردش !!! این چندماه هم دست نگه دارید فرصت را به گردش 45 بدهید تا 3 سال کاری شکوفا شوند. هیات اجرایی با قرارداد 2 ساله را می بایست دو سال پیش اقدام می کردید نه در یک سال پایانی که قراردادی دو ساله را به گردش 45 تحمیل کنید . دو سال پیش اجرایی می کردید تا الان نتیجه کار را ببینید و طرح آزموده شده را به آیندگان بسپارید. شاید هم به بودن در گردش 45 مطمین هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30