لوگو امرداد

فراخوان برون‌سپاری درمانگاه یگانگی

75e151b5 d231 44d1 af70 bcea3c689e24انجمن زرتشتیان تهران با انتشار فراخوان از برون‌سپاری درمانگاه یگانگی در قالب قرارداد اجاره خبر داد.

پیرو آگاهی‌رسانی انجمن زرتشتیان تهران؛ با پایان یافتن عملیات بازسازی و تجهیز درمانگاه یگانگی، انجمن در نظر دارد تا بهره‌برداری از طبقه هم‌کف این درمانگاه، در خیابان جمهوری، بین حافظ و فردوسی، خیابان کیخسرو شاهرخ را در چارچوب قرارداد اجاره، به اشخاص حقیقی یا حقوقی با امکان معرفی مسوول فنی درمانگاه واگذار کند.
متقاضیان برای دریافت آگاهی بیشتر و ثبت درخواست، حداکثر تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه 1400 خورشیدی پیام‌های خود را از راه شماره واتساپ ۰۹۱۲۲۸۹۸۴۲۴ به دبیرخانه انجمن زرتشتیان تهران ارسال نمایند. اولویت عقد قرارداد با همکیشان خواهد بود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

6 پاسخ

  1. منتخبین گردش 44 همواره از بی پولی و خالی بودن خزانه انجمن نالان هستند و آن را تنها مانع انجام کارهای زیربنایی و خدماتی می دانند. خبر برون سپاری درمانگاه یگانگی به فاصله کوتاه از خبر وازیر یک میلیارد تومان از طرف وزارت بهداشت به حساب انجمن با نیت هزینه کرد در درمانگاه نشان می دهد که مشکل اصلی این گردش، بی پولی نیست بلکه مشکل اصلی، نداشتن طرح و برنامه است. به بهانه بی پولی مبادرت به فروش زمین می کنید در حالیکه با این برونسپاری نشان دادید که نیاز به پول ندارید بلکه نیاز به یک مدیریت دلسوزانه متعصب و علمی دارید. اگر چنین بود با این پول درمانگاه را مجهز می کردید و مدیریت این میراث ارزشمند را که از گردش های قبل به شما رسیده، حفظ می نمودید و به گردش بعد می سپردید. کاش می شد با این پول کمی همت خرید. بیاییم در انتخاب مدیران گردش بعد بیشتر دقت کنیم.

  2. حال بماند که از این یک میلیارد، مبلغ جزیی در حد اینکه به ساختمان قابلیت اجاره بدن، خرج شده و بقیه بودجه بازسازی دوباره در حساب مانده ولی بهتر نبود به جای اینکه زیرمجموعه را برونسپاری کنید طرح اولیه و این فکر ناب برونسپاری را برونسپاری می کردید؟ از چند مدیر خبره زیر و بم کار را جویا می شدید. اجاره دادن اینگونه اماکن تجاری مطمینن قردادی یک ساله نخواهد بود که در نهایت بگیم شد شد نشد نشد گردش 44 با این کار گردش 45 را در کار انجام شده قرار می دهد.

  3. با درود
    این گردش انجمن یکی از بی دغدغه ترین و راحترین گردشها بود که بدلیل این بیماری نه خبر نگاری در جلسات حضور داشت تا تصمیمات و گزارشها را به اطلاع دیگر همکیشان برسانند نه در قبال سوالات و اعتراضهای همکیشان پاسخگو بودند و هر چه دلشان خواست انجام دادندبه راحتی در مهد پرورش که نیت ومنش خیر نیک اندیش جامعه را در پی خود داشت رو به بهانه کرونا بستند و رفتند در صورتیکه همه جا کم و بیش با رعایت موازین بهداشتی شروع بکار نمودند امید به اینکه همکیشان گرامی در انتخاب خود دقت بیشتری نموده و دلسوزان جامعه را برگزینند.

  4. هنگامی که هیات مدیره تصمیم به تغییر ساختار دبیرستانهای پسرانه گرفت در مجمع سال 98 این موضوع که هرگونه تغییر در ساختار مجموعه ها با مشورت همکیشان انجام شود به هیات مدیره تکلیف شد. بهتر هست مبحث هیات اجرایی در مجمع به شور گذاشته شود

  5. تکلیف پرسنل همکیش درمانگاه که در هر حال خوش و ناخوش پای باز موندن درمانگاه ایستادند چی میشود

  6. گردش 44 تصمیم داره کارهای نیمه کاره به جا بگذاره تا مانند گردش 40 به این بهانه ادامه کار را در گردش 45 به دست بگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06