لوگو امرداد
به کوشش علی دهباشی و مجله‌ی بخارا

شب چهارصدمین شماره‌ی امرداد برگزار می‌شود

bokharaهمزمان با انتشار چهارصدمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی امرداد شب بخارا به پاسداشت این نشریه ویژه شد.

هفته‌نامه‌ی امرداد با گذر از فراز و نشیب‌های بسیار و با پشتیبانی یاران و خوانندگان خود به چهارصدمین شماره رسید. به همین بهانه سلسله نشست‌های شب‌های بخارا به کوشش علی دهباشی مدیرمسوول و سردبیر فصل‌نامه‌ی بخارا  شبی را به پاسداشت امرداد ویژه کرد.

دکتر میرجلال‌الدین کزازی، موبد دکتر اردشیر خورشیدیان فرنشین (:رییس) انجمن موبدان، بابک سلامتی و علی دهباشی سخنرانان این نشست هستند. چکامه‌خوانی بانو هما ارژنگی و هنرنمایی فرزین طاهری از دیگر بخش‌های برنامه است.

شب چهارصدمین شماره‌ی امرداد شنبه 26 آبان‌ماه 1397 خورشیدی، ساعت 17 در تالار فردوسی خانه‌ی اندیشمندان علوم انسانی به نشانی خیابان کریم‌خان زند، خیابان استاد نجات‌اللهی (ویلا)، نبش خیابان ورشو برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. با درود و خدا قوت بسیار به همه عزیزان و دوستانم در هفته نامه امرداد و به گونه ویژه به بابک عزیز که با تمام مشکلات و سختی ها در روشن نگه داشتن این چراغ تلاش می کنند. تندرست و دیر زیوید

  2. با درود و خدا قوت بسیار به همه عزیزان و دوستانم در هفته نامه امرداد و به گونه ویژه به بابک عزیز که با تمام مشکلات و سختی ها در روشن نگه داشتن این چراغ تلاش می کنند. تندرست و دیر زیوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30