لوگو امرداد
همراه با آموزش منشی‌گری الکترونیکی

آموزش داوری والیبال در انجمن یانش‌وران یزد

انجمن یانش‌وران مانتره یزد دوره کلاس داوری والیبال و منشی‌گری الکترونیکی برگزار می‌کند.

با نزدیک شدن به هجدهمین دوره پیکارهای والیبال جام وهمن، یک دوره کلاس داوری درجه ۳ شامل منشی‌گری و داوری خط در انجمن یانش‌وران مانتره برگزار می‌شود. همچنین برای نخستین بار منشی‌گری الکترونیکی آموزش داده می‌شود.

دوستداران شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند برای نام‌نویسی از ساعت 19 تا 21 روزهای 24 و 25 آبان‌ماه 1397 خورشیدی به انجمن یانش‌وران مانتره بروند و یا برای آگاهی بیشتر با انجمن یانش‌وران به شماره 03536237073 تماس بگیرند.

آموزش داوری والیبال در انجمن یانش‌وران مانتره یزد

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

6 پاسخ

  1. انجمن يانشوران قبل از اعلام برگزاری دوره جديدی از موضوعاتی درخصوص داوری واليبال ، بايستی توضيح دهد تکليف دوره ای که سال گذشته اعلام کرد و نفری 250 هزارتومان گرفتند و کلاس پس از يکسال هنوز برگزار نشده و پول ها هم برنگشته ، به کجا رسيد ، پول هايی که به اعتماد يانشوران به حساب فردی به نام نارگونی ريخته شد و نه کلاسی برگزار شد و نه پولی عودت شد.

  2. انجمن يانشوران قبل از اعلام برگزاری دوره جديدی از موضوعاتی درخصوص داوری واليبال ، بايستی توضيح دهد تکليف دوره ای که سال گذشته اعلام کرد و نفری 250 هزارتومان گرفتند و کلاس پس از يکسال هنوز برگزار نشده و پول ها هم برنگشته ، به کجا رسيد ، پول هايی که به اعتماد يانشوران به حساب فردی به نام نارگونی ريخته شد و نه کلاسی برگزار شد و نه پولی عودت شد.

  3. خيلی خوب بود ، اگر يانشوران تو برگزاری و تبليغ دوره ای که برگزارکننده اش ارگان ديگری بود دخالت نمی کرد ، جوری خبرش سال قبل منتشر شد که عمده همکيشان به اعتماد و اعتبار يانشوران پول ريختن به حساب اون شخص ، اميدوارم اين اتفاق تجربه خوبی شده باشه و لااقل يانشوران پيگير بازگشت شهريه ها می شد .

  4. خيلی خوب بود ، اگر يانشوران تو برگزاری و تبليغ دوره ای که برگزارکننده اش ارگان ديگری بود دخالت نمی کرد ، جوری خبرش سال قبل منتشر شد که عمده همکيشان به اعتماد و اعتبار يانشوران پول ريختن به حساب اون شخص ، اميدوارم اين اتفاق تجربه خوبی شده باشه و لااقل يانشوران پيگير بازگشت شهريه ها می شد .

  5. تا آنجايی که من اطلاع دارم نيمی از ثبت نام کنندگان بعد از سپری شدن نزديک به 9 ماه به پولشان رسيده اند و نيمی ديگر همچنان در انتظار بازگرداندن پولشان هستند و کسی پاسخگو نيست ، کاش اين موضوع را نماينده زرتشتيان پيگير می شدند تا به اين راحتی حق و حقوق يک تعداد زرتشتی پايمال نشود .

  6. تا آنجايی که من اطلاع دارم نيمی از ثبت نام کنندگان بعد از سپری شدن نزديک به 9 ماه به پولشان رسيده اند و نيمی ديگر همچنان در انتظار بازگرداندن پولشان هستند و کسی پاسخگو نيست ، کاش اين موضوع را نماينده زرتشتيان پيگير می شدند تا به اين راحتی حق و حقوق يک تعداد زرتشتی پايمال نشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05