لوگو امرداد
دو خبر از سازمان فروهر

برگزاری جشن شکوفه‌ها-نام‌نویسی کلاس‌های دینی

جشن شکوفه‌های دانش‌آموزان زرتشتی پایه‌ی نخست سازمان جوانان زرتشتی به همه‌ی دانش‌آموزان زرتشتی پایه‌ی نخست تحصیلی برای شرکت در جشن شکوفه‌ها فراخوان داد.
سازمان جوانان زرتشتی تهران (سازمان فروهر) از همه‌ی دانش‌آموزان زرتشتی پایه‌ی نخست دبستان‌های گیو، جمشید جم، کلاس دینی هرمز آرش و همچنین دانش‌آموزان کلاس‌های دینی سازمان فروهر دعوت کرد تا پنج‌شنبه پنجم مهرماه 1397 خورشیدی در جشن شکوفه‌ها شرکت کنند.
جشن شکوفه ها به کوشش کمیسیون دینی سازمان فروهر برای دانش‌آموزان پایه‌ی نخست دبستان در نخستین جلسه‌ی کلاس‌های دینی این سازمان از ساعت ۱۵.۳۰ تا ۱۸ در محل سازمان فروهر برگزار می شود.

از این پس فرم نام‌نویسی الکترونیکی نیز در دسترس است
سازمان فروهر به آگاهی رساند از این پس فرم نام‌نویسی الکترونیکی نیز در دسترس است. همچنین واپسین زمان دریافت برگه‌های نام‌نویسی کلاس دینی سازمان جوانان زرتشتی تهران را 31 شهریورماه اعلام کرد و از خانواده‌ها خواست تا برگه‌های پر شده‌ی نام‌نویسی را همزمان با نخستین جلسه‌ی کلاس دینی ارایه دهند. در این آگاهی‌رسانی از خانواده‌هایی که با دریافت به موقع برگه‌های نام‌نویسی و برگشت زود هنگام آن‌ها به دفتر سازمان فروهر، این سازمان را در برگزاری هرچه بهتر این کلاس ها یاری رساندند، سپاسداری ویژه شده است.
شایان گفتن است، نخستین جلسه کلاس دینی پنجشنبه پنجم مهرماه از ساعت 15:30 تا 18 برگزار می‌شود.

برگه‌ی نام‌نویسی و برنامه‌ی آموزشی اینجا در دسترس است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-16