لوگو امرداد

فراخوان گروه همیاران زرتشتی یزد برای یاری به آسیب‌دیدگان سیل کُنارک

20200118 194817به دنبال وقوع سیل و آبگرفتگی در استان سیستان و بلوچستان و زیر آب‌رفتن بسیاری از شهرستان‌های جنوب استان به‌ویژه، شهرستان «کُنارک» و روستای «پیس»، گروه همیاران زرتشتی، نیک‌اندیشان را به یاری‌رسانی به هم‌میهنان آسیب‌دیده دعوت کرد.

گروه همیاران زرتشتی یزد از پیشگامان یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان ناشی از رخ‌دادهای طبیعی زلزله و سیلاب، این بار نیز گامی انسان‌دوستانه برمی‌دارد. رستم نودینی، سرپرست گروه با اشاره به این نکته که کمک‌های نقدی برای بازسازی سرپناه و اسکان آسیب‌دیدگان جمع‌آوری می‌شود، در این باره گفت: از آن‌جایی که حمل و نقل کالا از یزد تا چابهار دربردارنده‌ی هزینه‌ی بار است، کمک‌های نقدی در قالب کارت‌های هدیه با عنوان‌های پیشکشی از طرف جامعه‌ی زرتشتیان ایران، پیشکشی به نامگانه‌ی درگذشتگان و پیشکشی جامعه‌ی ایرانیان به دست سیل‌زدگان رسانده خواهد شد. تاکنون؛ با گذشت 48 ساعت از فراخوان به یاری نیک‌اندیشان 400 میلیون ریال گردآوری شده است.

گروه همیاران زرتشتی شنبه 25 دی‌ماه از یزد به سمت مناطق سیل‌زده در جنوب کشور حرکت می‌کند. دوستداران همراهی در این کار نیک و یاری‌رسانی به هم‌میهنان آسیب‌دیده از روان‌آب‌های شهرستان «کُنارک» و روستای «پیس»، می‌توانند تا آدینه 24 دی‌ماه کمک‌های نقدی را به شماره حساب یاد شده در زیر واریز کنند:

۵۰۴۱۷۲۱۰۶۹۰۱۲۸۷۱  به نام: رستم نودینی

درخواست‌شده تصویر مبلغ پرداختی را از راه پیام‌رسان واتس‌اپ به شماره 9133572140 برای رستم نودینی بفرستید.

هفته‌ی دوم دی‌ماه 1400، در شهر کنارک استان سیستان و بلوچستان با دریافت لحظه‌ای ۱۰۰ میلی‌متر باران در مدت زمان ۲۰ دقیقه یکی از شدیدترین بارش‌های تاریخ ایران به ثبت رسید و باعث غرقابی و بحرانی‌شدن اوضاع این شهر شده است. بسیاری از محله‌های شهر کنارک دچار آبگرفتگی شده و خسارت جدی به آنان وارد شده است. فرماندار کُنارک گفته «آب حاصل از بارش باران به بیش از ۲ هزار خانه در این شهر بندری نفوذ پیدا کرده است و بیش از ۱۲ هزار نفر درگیر آب‌گرفتگی خانه‌های خود هستند».

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30