لوگو امرداد
نتایج روز دوم و برنامه‌ی روز سوم جام ایراندخت

تیم‌های اندیشه رحمت‌آباد ب و اردشیر همتی کرمان بر سر قهرمانی می‌جنگند

24هفتمین دوره‌ی جام ایراندخت با صدرنشینی مقتدرانه‌ی تیم‌های اندیشه رحمت‌آباد ب و اردشیر همتی کرمان پیگیری می‌شود.

دومین روز از پیکارهای فوتسال بانوان زرتشتی با عنوان جام ایراندخت با پیروزی پرگل تیم اندیشه رحمت‌آباد و پیروزی لحظات پایانی تیم کرمان دنبال شد.

در نخستین بازی این روز تیم اردشیر همتی کرمان با گل لحظه‌های پایانی نگار نوشادی توانست 3 بر 2 تیم اندیشه رحمت‌آباد الف را شکست دهد. کتایون زندی از تیم اندیشه در این دیدار عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.

در دومین بازی نیز تیم اندیشه رحمت‌آباد ب با نتیجه‌ی پرگل 8 بر 1 تیم آرمان تفت و توابع را از پیش رو برداشت و تفاضل گل بهتر نسبت به فوتسالیست‌های کرمانی در صدر جول تکیه زدند. دنیا رستگاری از تیم آرمان تفت و توابع بهترین بازیکن این دیدار شناخته شد.

با این نتایج تیم اندیشه رحمت‌آباد ب با شش امتیاز و تفاضل گل 11+ در جایگاه نخست، و تیم اردشیر همتی کرمان نیز با همین میزان امتیاز و تفاضل گل 5+ در جایگاه دوم ایستادند. تیم‌های اندیشه رحمت‌آباد الف و آرمان تفت و توابع نیز بدون امتیاز از دو بازی در جایگاه‌های سوم و چهارم جای دارند.

اکنون سومین و واپسین روز از جام ایراندخت در حالی پنجشنبه، 15 شهریورماه در تالار یگانگی یزد برگزار می‌شود که جدال‌ها بر سر عنوان قهرمانی و سومی این دوره خواهد بود.

در نخستین بازی این روز از ساعت 16 تیم‌های اندیشه رحمت‌آباد ب و اردشیر همتی کرمانی در حالی رودرروی هم قرار می‌گیرند که تیم کرمان برای قهرمانی نیاز به پیروزی در این دیدار دارد.

در دیگر بازی این روز نیز تیم‌های آرمان تفت و توابع و اندیشه رحمت‌آباد الف از ساعت 17 و 15 دقیقه به میدان می‌‌روند تا سرنوشت تیم‌های سوم و چهارم این دوره از پیکارها مشخص شود. تیم آرمان تفت و توابع به شوند(:دلیل) تفاضل گل کمتر نیاز به برد در این دیدار دارد.

گفتنی است هفتمین دوره‌ی پیکارهای جام ایراندخت به کوشش انجمن زرتشتیان نصرت‌آباد یزد و با باشندگی چهار تیم از 13 شهریورماه آغاز شد. آیین پایانی این دوره شامگاه 15 شهریور برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07