برگزاری آیین جشن سده در تورنتو کانادا

آیین جشن سده در تورنتو کانادا همانند سال گذشته به شیوه‌ی مجازی و بدون حضور همکیشان برگزار شد.

در پسین روز یکشنبه در روز مهر از ماه بهمن و یا به عبارتی در روز دوست داشتن از ماه اندیشه نیک با اوستاخوانی و گفت‌وگوی کوتاه درباره‌ی جشن سده از سوی موبد کرمان کاتراک بود.
در ادامه این برنامه تلاش شده بود که گروهای مختلف سنی هر چند کوتاه با انتخاب خود سهمی در برگزاری جشن سده داشته باشند. ضبط شده‌ی برنامه را می‌توانید از کانال یوتیوب کانون فرهنگی زرتشتیان انتاریو به آدرس https://www.YouTube.be/CAbZd6z5Bbw و گزارش تصویری از این برنامه را ببینید.

فرتـور از آزیتا درست است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *