لوگو امرداد
با برگزاری انتخابات دوره‌ی دوازدهم

هیات رییسه کمیسیون ورزش انجمن زرتشتیان شیراز گزینش شد

 انتخابات دوازدهمین دوره‌ی کمیسیون ورزش انجمن زرتشتیان شیراز، پنج شنبه دوم خوردادماه، از ساعت ۱۹:۳۰ در محل دبیرخانه‌ی کمیسیون های این انجمن برگزار شد.

از میان ۲۲ نامزد هموندی هیات رییسه‌ی این کمیسیون ۱۹ تن در جلسه‌ی انتخابات باشنده شدند. پس از سخنان شبنم پوردهی فرنشین دوره‌ی قبل در مورد نحوه‌ی برگزاری جلسه، نام کاندیداها و شیوه‌ی شمارش آرا، انتخابات برگزار شد. ۱۹ کاندیدای باشنده در نشست، ۵ تن را به عنوان منتخب خود برای هموندی هیات رییسه برگزیدند.
پس از پایان رای‌گیری، شمارش آرا آغاز شد که شبنم پوردهی زین‌آباد با ۱۵ رای بیشترین شمار رای را به خود ویژه کرد، همچنین پرنیان کوکلری ۱۴ رای، شهرام پوردهی ۱۱ رای و افروز سهرابی و مهتاب گشتاسبی ۸  رای را از آنِ خود کردند. فرشاد خدادادی و رامتین مهربان‌شهریاری نیز به ترتیب با ۷ و ۶ رای به عنوان هموندان جانشین (علی‌البدل) انتخاب شدند.
پس از پایان انتخابات، ۵ تن هیات رئیسه تشکیل جلسه دادند و پس از دقایقی بحث و تبادل نظر در نهایت شبنم پوردهی زین‌آباد برای دومین دوره‌ی پیاپی به عنوان فرنشین کمیسیون ورزش انتخاب شد. همچنین پرنیان کوکلری (نایب فرنشین)، شهرام پوردهی زین‌آباد (حسابدار)، افروز سهرابی (منشی) و مهتاب گشتاسبی (بایگان) هموندان هیات رییسه شناخته شدند. از تغییرات هیات رییسه نسبت به دوره‌ی پیشین، اضافه شدن پرنیان کوکلری و مهتاب گشتاسبی به جای رامتین‌مهربان شهریاری و آزاده نمیرانیان بود.
هموندان کمیسیون ورزش در نخستین گردهمایی دوره‌ی جدید، آدینه سوم خوردادماه از ساعت ۱۰ بامداد در مجموعه دینی، فرهنگی، ورزشی زرتشتیان شیراز باشنده شدند و به مرتب سازی وسایل، امکانات و بایگانی‌های کمیسیون ورزش پرداختند.

1

 خواندن اوستای همازوری در ابتدای جلسه

2

 خواندن اوستای همازوری در ابتدای جلسه

3

 خواندن اوستای همازوری در ابتدای جلسه

4

5

 سخنان شبنم پوردهی درباره نحوه برگزاری انتخابات

6

7

8

شمارش آرا

9

 پایان شمارش آرا و مشخص شدن نفرات هیئت رئیسه

10

فرتور از مهتاب گشتاسبی است . 

1364

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. خدمتتان درود ميفرستم و آرزو می کنم همانگونه که در اين سال ها موفق بوده و بهترين بوده ايد بازهم محکم و استوار پيش برويد . شاد و پيروز و سربلند باشيد

  2. اين همازوری راز موفقيت شما شيرازی هاست. حفظش کنيد و در گسترشش کوشا باشيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09