لوگو امرداد

حضور مدیران صندوق اعتباری هنر در شهرهای سیل‌زده‌ی لرستان

sandoghe honarمدیران صندوق اعتباری هنر آدینه 13 اردیبهشت‌ماه برای دیدار با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه‌ی استان لرستان به این استان سفر کردند.

مدیران صندوق اعتباری هنر در این سفر پس از دیدار چهره به چهره با هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران استان لرستان، وضعیت اهالی فرهنگ و هنر مناطق سیل زده را از نزدیک بررسی می‌کنند.

دیدار با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه مناطق سیل‌زده شهرستان‌های خرم آباد، پلدختر، معمولان، دلفان، کوهدشت و … از برنامه‌های هیات اعزامی صندوق اعتباری هنر به این استان است.

مدیران صندوق اعتباری هنر، پس از ورود به این استان از جشنواره فرهنگی، هنری اقوام لرستان که درمنطقه کله‌گاو راه کوهدشت بازدید کردند.

هیات اعزامی صندوق اعتباری هنر همچنین با باشندگی در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با حجت‌الاسلام حمیدرضاحنان مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی این استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در پی وقوق سیل در نخستین روزهای بهار 1398 خورشیدی، در استان لرستان، صندوق اعتباری هنر همگام با دیگر نهادهای کشور با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نسبت به شناسایی هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران آسیب‌دیده از این رخداد اقدام و پشتیبانی از این هنرمندان را در دستور کار خود قرار داده است.

استان لرستان پانزدهمین مقصد مدیران صندوق اعتباری هنر پس از استان‌های کردستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان، یزد، کرمان، خوزستان، اصفهان، کرمانشاه، ایلام و کهگیلویه و بویراحمد و آذربایجان غربی است.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30