لوگو امرداد
ناشران زرتشتی کوشا در گسترش فرهنگ کتابخوانی

مشارکت دو نشر بَرسَم و هیرومبا در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مشارکت دو نشر برسم و هیرومبا در سی‌ودومین نمایشگاه کتاب تهراندو ناشر زرتشتی بَرسَم و هیرومبا، در سی و دومین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران مشارکت دارند.
نشر بَرسَم و هیرومبا در نمایشگاه بین المللی كتاب تهران كنار یكدیگر در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌کوشند. دوستداران بازدید از این غرفه‌ی مشترک می‌توانند از 4 تا 14 اردیبهشت‌ماه 1398 خورشیدی به مصلای بزرگ تهران، راهرو 27، غرفه‌ی 7 نشر بَرسَم و هیرومبا بروند.

دیناز دهنادی، صاحب امتیاز و مدیر انتشارات برسم دانش‌آموخته‌ی کارشناسی چاپ و نشر، انتشارات بَرسَم را از شهریور سال 1394 بنیان کرده است. وی فعالیت در زمینه‌ی چاپ را از سال 1384 با همکاری با نشریه‌ی امرداد آغاز کرد و پس از کسب تجربه، در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی در هازمان به کمک نشریه‌ی امرداد انتشارات بَرسَم را بنیان گذاشت.

بهنام مبارکه، صاحب امتیاز و مدیر نشر هیرومبا، مجوز نشر هیرمبا را پس از 33 سال تجربه در عرصه چاپ و نشر در دی‌ماه سال 1396 از وزارت ارشاد اسلامی به عنوان سومین ناشر زرتشتی دریافت کرده است. کتابفروشی، تهیه و آماده‌سازی نشریه کودکان بنام «مزدا»، آماده سازی و نظارت بر چاپ ماهنامه فروهر، آماده سازی و نظارت بر چاپ بیش از صد جلد کتاب و پایان نامه، بنیان گاهشمارهای مزدا در گونه‌های دیواری، جیبی‌، پالتویی، سررسید و رومیزی، طراحی جلد کتاب، کاتالوگ و … از جمله فعالیت‌هایی است که در این 33 سال در عرصه چاپ و نشر انجام داده است.

سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 4 تا 14 اردیبهشت‌ماه 1398 خورشیدی در مصلای بزرگ امام خمینی واقع در خیابان شهید بهشتی، روبروی خیابان میرعماد برپا است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04