لوگو امرداد
برگزاری آیین گهنبار و جشنواره خیرین مدرسه‌ساز

گرامی‌داشت هفتادویکمین سالروز بنیادگذاری دبستان گیو

گرامی‌داشت هفتادویکمین سالروز بنیادگزاری دبستان گیو با برگزاری آیین گهنبار و سپاسداری از خیرین مدرسه سازهفتادویکمین سالروز بنیادگذاری دبستان گیو با برگزاری آیین گهنبار و سپاسداری از خیرین مدرسه‌ساز گرامی داشته می‌شود.

انجمن اولیا و مربیان دبستان گیو به مناسبت سالروز بنیاد این دبستان با دیرینگی بیش از هفتاد سال، آیین گهنبار توجی را آدینه ششم اردیبهشت‌ماه  1398 خورشیدی از ساعت 8:30 در تالار همایش دبستان برگزار می‌کند.

همچنین دراین روز به پاس سپاسداری از نیک‌اندیشان و گسترش‌دهندگان فرهنگ و دانش ایران‌زمین، از ساعت 10 بامداد جشنواره‌ی خیرین مدرسه‌ساز از سوی دبستان گیو با باشندگی دانش‌آموختگان پیشین و کنونی، هموندان انجمن زرتشتیان تهران، کنشگران هازمان زرتشتیان، مسوولان شهرداری منطقه، خیرین مدرسه‌ساز، مسوولان آموزش و پرورش منطقه ۶ و دیگر همراهان برگزار می‌شود.

برپایی غرفه‌های فروش از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است. دوستداران برای رزرو میز و هماهنگی می‌توانند تا چهارشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه با مژگان مژگانی به شماره ی 09123246225 تماس بگیرند.

دبستان گیو با دیرینگی بیش از ۷۰ سال زیرنظر انجمن زرتشتیان تهران اداره می‌شود. نزدیک به ۲۰۰ دانش‌آموز در این دبستان مشغول به دانش‌اندوزی هستند.

انجمن اولیا و مربیان دبستان دخترانه‌ی گیو، از همگان برای باشندگی در این جشن دعوت کرده است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09