لوگو امرداد
گزارش تصویری از آیین قرعه‌کشی

آغاز زود هنگام پیکارهای بدمینتون چهل‌ویکمین دوره‌ از جام یگانگی

پیرو تصمیم هیات‌مدیره‌ی باشگاه جوانان زرتشتی یزد، برگزارکننده‌ی جام یگانگی، به شوند (:دلیل) شمار زیاد بازی‌ها، ‌پیکارها در این رشته‌ی ورزشی مطابق با برنامه‌‌‌ی اعلام شده از فردا 27 اسفندماه آغاز می‌شود.
شرکت‌کنندگان بدمینتون در 6 رده‌ی، بزرگسالان آقایان با 10 بازیکن، بزرگسالان بانوان با 8 بازیکن، نونهالان بانوان با 15 بازیکن، نوجوانان بانوان با 9 بازیکن، نوجوانان آقایان 10 بازیکن و نونهالان آقایان با 6 بازیکن به رقابت می‌‌پردازند. بازی‌ها 2 حذفی و 21 امتیازی است، تنها در رد‌ه‌ی نونهالان بازی 11 امتیازی برگزار می‌شود.
با تصمیم هیات‌مدیره‌ی سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد، به شوند به حد نصاب نرسیدن شرکت‌کنندگان در رده‌ی نوجوانان آقایان، پیکارهای رده‌ی سنی نوجوانان نسبت به سال ٩٧ برگزار می‌شود تا پنج بازیکن از بازیكنانی که زاده شده در سال‌های 1381 و 1382 هستند و بدلیل اختلاف سنی رده‌ی آن‌ها  جابجا شده است،  قادر به شركت در رده‌ی نوجوانان باشند.
آیین قرعه‌كشی رشته‌ی ورزشی بدمینتون شنبه 25 اسفندماه 1397 خورشیدی برگزار شد. همچنین قرعه‌کشی در گروه دوبل میكس روز نخست پیکارها انجام می‌شود. گزارش تصویری از آیین قرعه‌کشی در دنباله آمده است:

برنامه برگزاری پیکارهای بدمینتون جام یگانگی

1

2

3

4

5

6

7

8

9

فرتور رسیده است.

0114

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04