لوگو امرداد
منتشر شد

برگه‌ی نام‌نویسی و آیین‌نامه‌ی چهل‌ویکمین دوره از جام یگانگی

برگه‌ی نام‌نویسی و آیین‌نامه‌ی چهل‌ویکمین جام یگانگی منتشر شدبرگه‌ی نام‌نویسی، شرایط و قوانین شرکت در چهل‌ویکمین دوره‌ از پیکارهای جام شادروان دکتر اسفندیار یگانگی در رشته‌های بسکتبال و بدمینتون منتشر شد.

پیرو آگاهی‌رسانی سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد، تیم‌های شرکت‌کننده در این سری از پیکارها می‌توانند نام بازیکنان را تا ساعت 24 روز 23 اسفندماه 1397 خورشیدی به سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد اعلام کنند. (به درخواست‌هایی که پس از این تاریخ به باشگاه برسد ترتیب اثر داده نخواهد شد.) برای آگاهی‌های بیشتر و هماهنگی شماره تماس 09384558501 پاسخگو است.

آیین قرعه‌کشی این سری از پیکارها 24 اسفندماه ساعت 18 در سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد برگزار می‌شود. باشندگی سرپرست تیم‌ها در آیین بایسته است.

مدارک مورد نیاز برای نام‌نویسی:

1-یک برگ رونوشت شناسنامه

2-یک قطعه عکس 4*3

3-فرم تکمیل شده

4-بیمه ورزشی

برای آگاهی از شرایط و قوانین شرکت در این سری از پیکارهای جام یگانگی، فایل پی دی اف در دسترس است.

چهل‌ویکمین پیکارهای جام یگانگی از یکم تا پنجم فروردین‌ماه 1398 خورشیدی در سالن و تالار ورزشی یگانگی سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد برگزار می‌شود.

در این سری از جام یگانگی، افزون بر پیکارهای ورزشی بسکتبال در دو گروه بانوان و آقایان، برای نخستین بار پیکارهای بدمینتون زرتشتیان در رده‌ی نونهالان و نوجوانان و بزرگسالان (بانوان و آقایان) و دوبل میكس برگزار می‌شود.

تنها راه برای نام‌نویسی در پیكارهای بدمینتون تماس با شماره‌ی ٠٩٣٨٤٥٥٨٥٠١ (كیارش شهریاری) تا پایان روز 23 اسفندماه 1397 خورشیدی اعلام شده است.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. چرا جام يگانگی به صورت تخصصی به بسکتبال نمی پردازد. تا بسکتبال هم همچون واليبال که جام تخصصی وهمن دارد، يک جام تخصصی داشته باشد. اضافه کردن بدمينتون يعنی خداحافظ بسکتبال يگانگی.

  2. رشيد عزيز عادت کرده ايم به برگزاری جام ها به هر قيمتی . سکوهای خالی سالن يگانگی در چند دوره اخير با ما حرف زد ولی نمی خواهيم حرف هايش را بشنويم . چند سالی واليبال خانوادگی وسيله می شود برای جذب تماشاگر و حالا هم بدمينتون. بسکتبال نياز به توجه و جام تخصصی در زمان مناسب از سال دارد نه اصرار به برگزاری در نوروز و گول زدن خودمان. تماشاگری اگر نوروز بيايد برای بدمينتون می آيد و مشکل ما حل می شود . عکس و خبر می آيد استقبال گسترده تماشاگران از بسکتبال جام يگانگی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07