لوگو امرداد

نصب دستگاه تصفیه آب در همایشگاه مارکار تهرانپارس

هیات‌اجرایی مجموعه مارکار تهرانپارس، از نصب یک دستگاه تصفیه آب اهدایی دهشمند خبر داد.
در تازه‌ترین کار انجام شده، یک دستگاه تصفیه آب اهدایی از سوی نیک‌اندیش بهمن دبستانی به نامگانه پدرشان روانشاد فرهاد استاد اردشیر دبستانی، در همایشگاه دینی فرهنگی ورزشی مارکار تهرانپارس نصب شد.

1 11

2 11

3 10

4 13

5 12

6 12

فرتورها از هیات اجرایی مارکار تهرانپارس است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. با درود
    کار بسیار درستی در مورد نصب دستگاه اسمزمعکوس انجام گرفته، ولی بد نیست بدانید که پرده تراوا ( ممبران) در مقابل گچ و آهک یا به اصطلاح کلسیم و منیزیم بشدت حساس بوده و خیلی زود پرده تراوا از کار می‌افتد.
    بنابراین کار درست تر نصب یک دستگاه سختی گیر است که چون این دستگاه بر اساس تبادل یون ساخته شده و سولفات ها و کربنات های کلسیم منیزیم تبدیل میشود به سولفات ها و کربنات های سدیم و بدلیل اندک شوری ( برای چشایی نامحسوس) آب نرم کاردهی دستگاه اسمز بالا رفته و عمر درازتری خواهد داشت.
    البته پالایش آب کار تخصصی من است و بخاطر رعایت مطلب گفته شده بیش از ده سال است که نیازی به پرده تراوا نو نبوده و ناگفته نماند که سختی آب تولید شده در تمامی این سالها زیر ده پی پی ام بوده و هست.
    با اینکه آب لوله کشی آلمان بشدت بد است.
    پیروز و سالم و شادمان باشید

    با تجدید احترام
    علی نوروزی

    1. لطفاً با اطلاعات صحیح پیام بزارید ،تبادل یونی اتفاق نیفتاده از عمل roاستفاده شده بنده ساکن آلمان هستم و در هر منطقه از آلمان تخصصی در مورد این نوع تصفیه آب میتونم راهنماییتون کنم.تبادل یونی برای سلیس و رزین هست.بهترین عملکرد آب شیرین کن رو همین دستگاه داره که زحمت کشیدن نصب کردن، خدا خیرشان بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30