لوگو امرداد

مراقبت از خویش عنوان گفت‌وگوی کنکاش هازمان زرتشتی

WhatsApp Image 2022 05 22 at 3.48.44 AMچهل‌ویکمین برنامه زنده اینستاگرامی گروه کنکاش هازمان زرتشتی با عنوان «مراقبت از تن و روان خویش» یکشنبه یکم خوردادماه برگزار می‌شود.

این گفت‌وگو درباره‌ی «مراقبت از تن و روان خویش» با گردانندگی هومن فروهری مربی دگرگون زیستن و سخنرانی دکتر نگار خدادادی متخصص اعصاب و روان در‌ رویه اینستاگرامی کنکاش هازمان زرتشتی برگزار خواهد شد.
آنچه که همیشه در مساله تربیت فرزندان مهم است خود مراقبتی در گذر از دوران سخت نوجوانی و جوانی است. ما در این دوران است که با دگرگونی هورمونی تن، احساسمان دستخوش بسیاری دگرگونی‌ها می‌شود و گزینش‌های دشواری را تجربه می‌کنیم. در ساختاری که آموزش درست برای برقراری ارتباط درست نباشد بسیاری حکم برهّ را برای گرگ دارند.
مهم آن است که فرزندان ما چگونه بتوانند از تن و روان خود پاسداری کنند. شاید آموزش «نَه» گفتن در زمان‌های خطرناک و یا هر زمانی که تهدیدی بیرونی ما را مورد تازش قرار داده است یکی از آموزش‌های کارآمد باشد. اینکه هوشیار باشیم و اعتماد نکنیم و در هر مکان و زمانی خودمان را هوشیار نگه داریم یکی مهم‌ترین راهکارهاست. این هفته درباره مراقبت از تن و روان خویش در کنکاش گفتگو می‌شود. شما چه راهکارهایی برای آن دارید …
همکیشان می‌توانند پخش زنده این گفت‌وگو را شامگاه اَردیبهشت امشاسپند و خوردادماه 3760 زرتشتی، یکشنبه یکم خورداد ۱۴۰۱ خورشیدی، ۲۲ ماه می ۲۰۲۲ میلادی ساعت 20:30 به زمان ایران از اینستاگرام کنکاش هازمان زرتشتی به نشانی https://www.instagram.com/kankash.hazman.Zartoshti/ پیگیری کنند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05