لوگو امرداد
در هفتمین المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی

برد تیم والیبال بانوان سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد

برد تیم بانوان زرتشتی یزد در نخستین دیدار والیبال المپیاد ورزشی محلات یزدتیم والیبال بانوان سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد در دیدار نخست هفتمین المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد پیروز میدان شد.

در نخستین هفته از بازی‌های والیبال جام محلات یزد، تیم‌های والیبال بانوان سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد و صدف برابرهم قرار گرفتند که با بُرد پیروزمندانه‌ی بانوان سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی به پایان رسید. بانوان سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی در دور نخست با نتیجه ۲۵ بر ۶ و در دور دوم با نتیجه 25 بر 9 با اقتدار پیروز میدان شد.

کتایون تیراندازی، نگار جهانگیری، یسنا برابری، نازنین بامسی، آزاده آذریان، یسنا دمهری، آیدا جمشیدی، رزیتا منوچهری، مهرنوش منوچهری، نیلوفر پشوتنی زاده، نکیسا کلانتر با کاپیتانی آناهیتا نمیرانیان بازیکنان تیم والیبال بانوان سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد در این پیکارها هستند.

نخستین دیدار بانوان والیبالیست زرتشتی از جام  المپیاد ورزشی محلات یزد پنج‌شنبه هفتم آذرماه 1398 خورشیدی در سالن ورزشی مهدی‌آباد انجام شد. تیم والیبال بانوان سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی همراه با تیمهای والیبال مدرس، صنایع و باشگاه صدف در گروه ۵ این مسابقات قرار دارد. دیدار دو تیم صنایع و مدرس آدینه هشتم آذرماه برگزار شد و با نتیجه‌ی نزدیک به هم تیم صنایع به پیروزی رسید. این پیکارها با شرکت ۳۲ تیم در قالب ۸ گروه پیگیری می‌شود.

تیم «زرتشتیان» در رده‌‌ی نوجوانان آقایان دیگر تیم زرتشتی شرکت‌کننده در این پیکارها است.

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار کننده‌ی المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد است. هفتمین المپیاد ورزشی در ۳۱ رشته برای بانوان و ۳۲ رشته برای آقایان برگزار می‌شود و رویداد بزرگ ورزشی در درون محلات یزد به شمار می‌رود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04