لوگو امرداد

24 آبان‌ماه؛ نشست پرسش و پاسخ گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران

24 آبان‌ماه نشست پرسش و پاسخ انجمن زرتشتیان تهران نخستین نشست پرسش و پاسخ گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران، آدینه 24 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

پیرو آگاهی‌رسانی روابط عمومی انجمن زرتشتیان تهران، نشست پرسش و پاسخ، آدینه 24 آبان‌ماه 1398، از ساعت 9 بامداد در تالار همایش دبیرستان ماندگار فیروزبهرام برگزار خواهد شد و در آن هموندان‌ گردش 44، پاسخ‌گوی پرسش‌های همکیشان هستند.

روابط عمومی انجمن زرتشتیان تهران همه‌ی زرتشتیان را به شرکت در این نشست فراخوانده است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

5 پاسخ

  1. بادرود از تمام همکیشان ساکن تهران درخواست دارم در این جلسه حضور یابند . شرکت شما پشتیبانی از منتخبین خود و شفاف شدن مبهمات را درپی خواهد داشت. مطالبه گر بودن شما و پاسخگویی صریح و شفاف نابودی شایعات و ناراستی ها خواهد بود .گاه دیدار آدینه 24 آبانماه تالار دبیرستان فیروز بهرام . شاد و به کامه باشید

  2. آقای جمشیدیان تا زمانی که نحوه‌ی برگزاری جلسه پرسش و پاسخ درست نشود حضور ما فایده‌ای ندارد. نشست باید به گونه‌ای باشد که زمانی که پرسشی مطرح می‌شود و انجمن پاسخ می‌دهد اجازه‌ی پاسخ به پرسش‌کننده داده شود. تجربه‌ی جلسه‌های پرسش و پاسخ انجمن نشان داده که از طرف انجمن پاسخ‌های مبهم و به خاکی زدن و پیچاندن پاسخ است.

  3. انجمنیها اجازه‌ حرف زدن نمی‌‌دهند و معمولا پاسخی برای بستن دهان مردم می زنند و بس. باید اجازه بدهند که روی پاسخ انجمن دوباره حرف زد تا به نتیجه رسید.

  4. بادرود دوستان گرام شاید با حضور جدی و پرشمار شما همکیشان گرامی و در صورت قانع نشدن از پاسخ ، بتوان با اصرار و ابراز اینکه پاسخ جامع و کامل نیست دوستان هموند هئیت مدیره را به پاسخگویی بهتر و شفاف تر ناگزیر نمود…….. در هر صورت تعداداندک شرکت کنندگان انجمن را در تشکیل ندادن این جلسات پرسش و پاسخ راغب تر و شاید با تاسف خشنود تر خواهد ساخت… بیایید و بخواهید و مطالبه گر باشید. شادو به کامه باشید .

  5. آقای بهروز جمشیدیان فرضیه شما درست نیست که با حضور بیشتر انجمنی ها راغب به پاسخگویی بهتر و شفاف تر میشوند. گذشته عکس ایران را نشان داده. دوری و فاصله گرفتن از اینگونه جلسات پیام مهمی را به انجمن خواهد داد. فرستاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06