گزارش تصویری از نمایشگاه نقاشی بنفشه شهریاری

نمایشگاه نقاشی «قانون اشا» شامل  نگارگری‌های بنفشه شهریاری هنرمند زرتشتی در حال برگزاری است.

این نمایشگاه از سوم تا نهم تیرماه هر روز از ساعت ۱۶ تا۲۰میزبان دوست‌داران هنر است.

این هنرمند از  ۱۸ سالگی به نقاشی پرداخته و در رشته نقاشی از دانشگاه علمی کاربردی تهران فارغ‌التحصیل شده و از ۱۰ سال پیش نقاشی رو به صورت حرفه‌ای در سبک آبستره و انتزاعی ادامه داده و نمایشگاه های زیادی داشته است.
در ادامه عکسهای این نمایشگاه را می بینیم

فرتورها از مهنوش فرهمند است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *