گهنبار آفرینش آب با باشندگی همکیشان در رستم باغ

دومین گهنبار سال که آفرینش آب (میدیوشهم گاه) است با باشندگی همکیشان و مسوولان جامعه 9 تیرماه 1401 در مجموعه مسکونی رستم باغ برپا شد.

در این آیین اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان در مجلس، افشین نمیرانیان فرنشین انجمن زرتشتیان تهران، موبد مهربان پولادی، تاج گوهر خادم و فرخ اردشیریان و جمشید غریبشاهی هموندان بنیاد موقوفه‌ی گیو باشنده بودند.
موبد دکتر مهربان پولادی درباره‌ی فلسفه‌ی جشن تیرگان و گهنبار سخنرانی کردند.
در بخشی از برنامه از  همایون پشوتنی زاده برای کوشش‌‌های بی‌دریغشان برای مجموعه رستم باغ سپاسداری شد.
برای بازسازی و تجهیز پارک کودک رستم باغ از سوی خانواده‌ی زره‌پوش به نامگانه‌ی روانشادان بخت‌آور رستم ماندگاریان و کاووس ماندگاری دهش نیک‌اندیشی شد.

در پایان با آش از باشندگان پذیرایی شد.

فرتورها از شهرام نمیرانیان است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *