لوگو امرداد

فراخوان طراحی لوگوی انجمن زرتشتیان تهران

فراخوان طراحی لوگوی انجمن زرتشتیان تهرانکمیسیون روابط عمومی و امور اجتماعی انجمن زرتشتیان تهران، از طراحان و هنرمندان دعوت می‌کند تا طرح‌های پیشنهادی خود برای لوگوی این انجمن را به دبیرخانه‌ی این انجمن بفرستند.

پیرو آگاهی‌رسانی انجمن زرتشتیان تهران، شرکت در مسابقه‌ی طراحی لوگوی این انجمن محدودیتی ندارد. بایسته است طرح لوگوی پیشنهادی مشخصات زیر را دارا باشد:

– مشخصات طرح لوگوی پیشنهادی

  1. لوگو باید ساده،‌گویا، قابل رویتِ سریع و صریح باشد و با مخاطب، ارتباط برقرارکند.
  2. در لوگو فقط نمادهای ایرانی، ترجیحا نمادی از انجمن و دین زرتشتی، به‌کار رود.
  3. لوگو به صورت ترکیب نوشتاری و تصویری طراحی شود.
  4. طرح پیشنهادی باید در ابعادکوچک و بزرگ بتواند زیبایی، خوانایی، تناسب ظاهری و مفهومی خود را حفظ‌کند.
  5. لوگوی ارایه شده باید قابلیت استفاده در اندازه‌های مختلف و برای کاربردهای دیگر (تابلو، سربرگ، …) را داشته باشد.
  6. لوگوی پیشنهادی دیرینگی انجمن را نشان دهد.
  7. طرح پیشنهادی باید قوانین مصوب و عرف جاری‌کشور را رعایت‌کند.
  8. طرح پیشنهادی به هیچ وجه نباید با طرح‌ها و لوگویی‌های ایرانی ویا بین المللی مشابهت داشته باشد.

–  زمان و چگونگی ارسال طرح‌ها

طرح‌ها تا 14 آذرماه 1398 خورشیدی به دبیرخانه انجمن فرستاده شود. هر شرکت‌کننده می‌تواند تا سه طرح با وضوح (رزولوشن) حداقل DPI 300 و ابعادِ حداقل 25×25 سانتی‌مترمربع و به صورت رنگی و همچنین تک رنگ بفرستد.

– چگونگی دریافت آگاهی بیشتر

شرکت‌کنندگان در صورت نیاز می‌توانند با هماهنگی قبلی، در محل دبیرخانه حضور یابند و آگاهی مورد نیاز را کسب کنند.

– چگونگی گزینش

طرح‌های دریافتی توسط داوران بررسی و ارزیابی می شوند. به طرح برتر، هدیه نفیسی اهدا خواهد شد.

– نشانی دبیرخانه

تهران، خیابان جمهوری، خیابان میرزاکوچک خان، شماره ۸، دبیرخانه انجمن زرتشتیان تهران، www.t-z-a.com

شماره‌های تلفن: ۶۶۷۰۴۳۶۹ ، ۶۶۷۰۷۷۴۰ ، شماره نمابر:  ۶۶۷۱۸۱۲۷

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

7 پاسخ

  1. از آن طرف انجمن از بی پولی مینالد از این طرف جایزه نفیس برای ارایه لوگو میدهند . همه کارهای انجمن روبراه شد مانده فقط لوگو .
    امید فرهنگ چه شد ؟

  2. همکیش گرامی مهرداد با شما هم موافقم و هم مخالف. اولویت بندی در انجام کارها مهم است اما آیا باید همه کارها را رها کرد تا و تنها به کاراولویت دار پرداخت؟؟؟!!! به نظر من لوگوی انجمن از ارکان نخستین هویت انجمن است و در دورههای پیش باید به آن پرداخته میشد. باید به این انجمن آفرین گفت که کاری که دهه ها انجام نشده را به دست گرفته

  3. دوست گرامی سرور مهرداد، گمان کنم برداشت شما از آنچه در متن خبر "جایزه نفیس" خوانده می شود شما را به این واکنش واداشته است. آنچه جایزه نفیس خوانده شده از بابت ارزش معنوی آن است و نه ارزش مادی آن زیرا شاید ارزش مادی چندانی هم نداشته باشد. برای شرکت کنندگانی که زرتشتی زاده باشند همین که لوگوی انجمن به نام آنها ثبت گردد و سپاسنامه ای از فرنشینان هازمان بگیرند خود بزرگترین جایزه است که در خاندانشان بدان افتخار خواهند نمود و شرکت کنندگان ایرانی و غیر زرتشتی زاده هم که در این مسابقه شرکت می نمایند، شاید نیازی نباشد که بگوئیم از دوستداران دین نیاکانشان و نیز زرتشتیان هستند و همین که در جمع برادران و خواهران زرتشتی خود بتوانند حضور یابند، ولو اینکه در این مسابقه برنده نشوند هم برای آنها موجب شادی و خرسندی و سربلندی و سرافرازی است.

  4. پیشنهاد می کنم که از ظرفیتها و توانایی های همه ایرانیان بهره برده شود و آگهی طراحی لوگو را همگانی تر همرسانی گردد و گسترده تر پخش شود. برای اینکار میتوان از اعضا و هموندان انجمن دانشجویان زرتشتی خواسته شود که دانشجویانشان آگهی طراحی لوگو و نشان انجمن را در تابلو اعلانات دانشکده هنر و گرافیک دانشگاه هایی که در آنها سرگرم آموختن دانش و تحصیل هستند برای آگاهی همگانی نصب نمایند و البته پیش از آن هم از رئیس دانشگاه و یا دانشکده اجازه و پروانه بگیرند. بدینگونه هم تنگنای قانونی با گرفتن اجازه و پروانه از مسئولین برطرف می شود و هم اینکه انجمن زرتشتیان میتواند از ظرفیت و توانایی شمار بسیاری از جوانان ایرانی بهره ببرد و بیگمان جوانان بیشماری در ایران هستند که دوست دارند کاری خوب در رزومه و پیشینه کاری خود داشته باشند و حتی اگر برنده هم نشوند تمرین و آزمون خوبی برای آنهاست و برخی از آنها هم دوستدار فرهنگ کهن نیاکانشان هستند و دوست دارند در راه آن و کمک به برادران و خواهران زرتشتی خود کاری بنمایند و گامی بردارند.

  5. آفرين به فريد . ای کاش از ايرانيان غيرزرتشتی در تمام موارد ، همياری خواسته شود . خيلی از غيرزرتشتی ها دوست دارند که يک دوست زرتشتی داشته باشند .

  6. ضرورت این کار را نمی دانم ، داوران چه کسانی هستند ؟ سر برگ فعلی انجمن چه اشکالی دارد ؟ البته می دانم متولیان انجمن کمتر به آرای عمومی مراجعه می کنند و با قدرت آن چه به ذهن شان می رسد اجرایی می کنند

  7. درود
    نشان و لوگویی کارا برای انجمن، بسیار شایسته و همانا بایسته است و پیش تر از این نیازش دیده شده بود.
    ازینرو گزینش لوگویی کارا، بی گمان از سزاوارترین کارهاست.
    در پاسخ به "آقای مهرداد" بایسته است گوشزد کنم [به گمان من] اگر انجمن از توان ریالی بالایی برخوردار بود بجای هدیه نفیس، بهای ریالی آن را (همچون روال دیگر جاها) پرداخت می کرد.
    هرچند که دل استوارم که شِگِرد کشی(:طراحی) برای لوگوی انجمن، کار دل است و تنها هدیه و یادگار می تواند ارزشش باشد.
    با این نگرش، من هم دست بر کِلک خود خواهم برد و تلاشم را در این راه خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30