اصفهان میزبان نخستین جشنواره موسیقی ادیان

نخستین جشنواره موسیقی پیروان ادیان الهی (زرتشتی، ارمنی، کلیمی و آشوری)، پنج شنبه ۲۳ تیر ماه 1401 در باشگاه آرارات این شهر برگزار شد.

باشگاه آرارات اصفهان میزبان این رویداد هنری به کوشش اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و شورای خلیفه‌گیری ارامنه اصفهان و جنوب ایران بود.

در این جشنواره بیش از ۲۰ قطعه موسیقی، به صورت تک‌نوازی، دونوازی یا گروه‌نوازی اجرا شد. از جامعه زرتشتیان نیز شیرین خداپرستی به اجرای دف‌نوازی پرداخت.

در پایان جشنواره نیز از هنرمندان شرکت‌کننده و انجمن‌های پیروان ادیان الهی سپاسداری شد و به پیمان سردار، فرنشین انجمن زرتشتیان اصفهان نیز یادبودی پیشکش شد.

همت بلند رامین بهروزی و هاله کرمانی از همکیشان اصفهان در همیاری برای برگزاری این جشنواره، ستودنی است.

فرتورها از هاله کرمانی است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *