لوگو امرداد
انجمن زرتشتیان تهران خبر داد

آغاز نام‌نویسی کلاس‌های ورزشی در سالن آناهیتا ورجاوند

انجمن زرتشتیان تهران در آگهی‌نامه‌ای از بازگشایی و نام‌نویسی کلاس‌های ورزشی سالن فرهنگی ورزشی روانشاد آناهیتا ورجاوند خبر داد.
در این آجهی‌نامه آمده است:

به آگاهی همکیشان ارجمند می‌رساند ، در پی آماده سازی و تجهیز سالن روانشاد آناهیتا ورجاوند واقع در طبقه‌ی فوقانی مهدکودک دکتر بهرام پرورش، تمرینات و کلاس‌های ورزشی در رشته‌های: ژیمناستیک، ریتم و بازی، آمادگی جسمانی و کاراته ویژه کودکان و نوجوانان و همچنین رشته‌های ایروبیک، TRX، انعطاف بدنی، کاراته و دفاع شخصی برای عموم در آینده نزدیک آغاز می‌شود. علاقمندان به ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند پیام‌های خود را از طریق واتساپ به دبیرخانه انجمن زرتشتیان تهران به شماره ۰۹۱۲۲۸۹۸۴۲۴ ارسال نمایند.

طبقه سوم ساختمان مهدکودک پرورش از دهش نیک‌اندیش آذرمیدخت هرمزان و دخترشان آرمیتا ورجاوند بازسازی شد و در راستای فضای فرهنگی و ورزشی کودکان و نوجوانان به بهره‌برداری می‌رسد.
بازسازی این مکان از آبان‌ماه 1398 خورشیدی با اجرای پیمانکار و زیرنظر کمیسیون ساختمان انجمن زرتشتیان تهران آغاز شد و بهمن‌ماه 98 به پایان رسید. آیین گهنبارخوانی به نامگانه‌ی آناهیتا رشید ورجاوند که هرسال 28 بهمن‌ماه در راستای آشنایی نونهالان با آیین دینی در مهدکودک پرورش انجام می‌شود، 29 بهمن سال 1398 خورشیدی به مناسبت گشایش تالار نوسازی شده در این مکان برگزار شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30