لوگو امرداد

مجمع همگانی عادی انجمن زرتشتیان شیراز‎‎ برگزار شد

مجمع همگانی عادی سالانه‌ی و فوق العاده انجمن زرتشتیان شیراز، در پی آگهی های چاپ شده در روزنامه و آگاهی‌رسانی پیشین برگزار شد.

دستور جلسه‌ی این مجمع ارایه‌ی گزارش بازرس و فرنشین هیات‌مدیره‌ی انجمن و موقوفه زرتشتیان شیراز، بررسی و تصویب بیلان مالی سال 1400 انجمن و موقوفه زرتشتیان شیراز، همچنین انتخاب بازرسان اصلی و ذخیره‌ی انجمن بود.

نشست با توضیح خسرو قدس، فرنشین انجمن زرتشتیان شیراز، درباره‌ی دستور جلسه‌ و روند برگزاری مجمع همگانی آغاز شد. رستم خسرویانی، فرنشین هیات‌ريیسه، پس از سپاسداری از باشندگان در مجمع، جایگاه را به خسرو قدس فرنشین انجمن سپرد تا از عملکرد سال 1400 انجمن و همچنین هیات‌تولیت موقوفه‌هاي زرتشتیان شیراز گزارشی ارايه دهد. خسرو قدس از همگان به پاس مسوولیت‌پذیری اجتماعی و برگزاری مجمع در زمان مقرر، سپاسداری کرد. خسرو قدس هنگام گزارش خود به عمده کارهای انجمن در سال 1400 اشاره کرد. وی همچنین از کوشش های کارکنان انجمن به نیکی یاد کرد. در ادامه شهریار کاوسی زین‌آباد به نمایندگی بازرس اصلی انجمن زرتشتیان شیراز، به ارايه‌‌ی بیلان مالی سال 1400 پرداخت و سرانجام به تصویب رسید. تعدادی از باشندگان نیز پرسش ها و پیشنهاداتی را طرح کردند که درباره آنها بحث و تبادل نظر شد.

گزینش بازرسان اصلی و جانشین بخش دیگری از دستور نشست مجمع همگانی بود. اردشیر ساسانی و کیخسرو فلاحتی به عنوان بازرسان اصلی و جانشین برای یکسال دیگر به فعالیت ادامه خواهند داد. مهری فلاحتی، شبنم پوردهی زین‌آباد (منشی)، آبتین مهربان شهریاری دیگر هموندان هیات‌رئیسه‌ی مجمع همگانی بودند.

مجمع همگانی عادی و فوق العاده انجمن زرتشتیان شیراز، روز وهمن امشاسپند و شهریورماه 3760 دینی زرتشتی برابر با آدینه 28 امردادماه 1401 خورشیدی از ساعت 18 آغاز شد و ساعت 19 و 30 دقیقه پسین با امضای صورت‌جلسه توسط باشندگان به پايان رسيد.

1 6

هموندان هیئت رئیسه مجمع 2
هموندان هیئت رئیسه مجمع

3 5

ارائه گزارش بازرس انجمن توسط شهریار کاوسی 4
ارائه گزارش بازرس انجمن توسط شهریار کاوسی
باشندگان پرسش هایی را مطرح کردند 5
باشندگان پرسش هایی را مطرح کردند
ارائه گزارش عملکرد توسط خسرو قدس فرنشین انجمن 6
ارائه گزارش عملکرد توسط خسرو قدس فرنشین انجمن
امضای صرتجلسه مجمع توسط باشندگان 7
امضای صرتجلسه مجمع توسط باشندگان

 

فرتورها از شهرام پوردهی زین آباد است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05