هموندان گردش 27 انجمن زرتشتیان اهواز برگزیده شدند

انتخابات هیات مدیره‌ی گردش 27 انجمن زرتشتیان اهواز با باشندگی نمایندگان استانداری اهواز و شماری از زرتشتیان اهوازی بامداد آدینه 11 شهریور ماه 1401 خورشیدی در تالار ایرج برگزار شد.
پیش از آغاز انتخابات، بهمن سروشی فرنشین انجمن زرتشتیان اهواز از هموندان دوره‌ی پیش برای زحماتی که کشیدند سپاسداری کرد.
زرتشتیان اهواز با گردهم آمدن در تالار ایرج برای هیات مدیره‌ی انجمن نامزدهای مورد نظر خود را از میان 14 کاندید برگزیدند.
برگزیدگان هیات مدیره‌ی این گردش انجمن زرتشتیان اهواز: بهنام جم‌ترکی، سهراب افشاری، بهمن سروشی، دینیار اشیدری، رامین جمشیدیان، مهربان پولادی و سیروس جمشیدی کلانتری هستند. پرویز آبیاری، آزاده اردشیری و مهرداد قدردان نیز در جایگاه هموندان جانشین(:علی‌البدل) هیات‌مدیره رای آوردند.
پروین افشاری و آناهیتا مندگاری هم با شمار رای یکسان به عنوان بازرس  این دوره،برگزیده شدند.

فرتـورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

2 پاسخ

  1. همت همکیشان اهوازی کم نشه . با عرض شادباش خدمت انتخاب شده های اهوازی

  2. همت کم نکنید زرتشتیان خوب و دوست داشتنی اهوازی
    جای تمام کسانی که نبودن سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *