لوگو امرداد

گزارش تصویری از چهارمین روز اردوی کنکوری های زرتشتی

 سیزدهمین دوره‌ی اردو‌ی کنکوری‌های زرتشتی سراسر کشور که به کوشش انجمن یانش‌وران مانتره و همکاری انجمن زرتشتیان شیراز برگزار شد به روز پایانی رسید.

روز چهارم به برنامه‌های تفریحی و سرگرم‌کننده داخل باغ وقفی گذشت. شهرام پوردهی، هموند هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان شیراز مهمان آیین پایانی بود و از سوی انجمن یانش‌وران مانتره یادبودی به وی پیش‌کش شد.در پایان گروه‌ها یادبود خود را دریافت کردند و خاطره‌ای از این دورهمی دوستانه نوشتند. برگزاری جشن زادروز برای زادگان امردادماه پایان بخش اردوی چهار روزه‌ی کنکوری‌های زرتشتی بود.

74 دانش‌آموزی که آزمون کنکور امسال را پشت سر گذاشتند و همچنین افرادی که سال تحصیلی گذشته کنکور داده ولی به هر دلیلی امکان شرکت در اردوی سال گذشته (اردوی دوازدهم) را نداشته‌اند، از 14 امردادماه 1398 خورشیدی در باغ وقفی شیراز گردهم آمدند. این گروه جوان به دور از دنیای مجازی و گوشی همراه به کسب مهارت‌های فردی و اجتماعی، آموزشی و گردشگری پرداختند.

برگزاری کارگاه‌های روانشناسی، مدیریت، بازدید از یادمان‌های تاریخی و تفریحی مانند تخت‌جمشید، آرامگاه سعدی و حافظ، باغ ارم، مجتمع خلیج فارس و برنامه‌های تفریحی برای سیزدهمین اردو کنکوری‌ها به اجرا درآمد.

گزارش تصویری از روز پایانی سیزدهمین اردوی کنکوری‌های زرتشتی سراسر کشور، پنج‌شنبه 17 امردادماه 1398 خورشیدی، را به دنبال می‌بینید:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

فرتور از انجمن یانش‌وران مانتره است.

0256

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04