لوگو امرداد

نام پذیرفته‌شدگان جشنواره پیر نارکی منتشر شد

نارکیاسامی پذیرفته‌شدگان در سی و چهارمین دوره جشنواره آموزشی، فرهنگی پیر نارکی بر روی تارنمای انجمن زرتشتیان تفت و توابع یزد قرار گرفت.

خداداد کیانی‌پور، فرنشین انجمن زرتشتیان تفت و توابع یزد، با بیان این خبر یادآوری کرد، همان گونه که پیشتر آگاهی‌رسانی شده بود، سی و چهارمین دوره جشنواره آموزشی فرهنگی پیرنارکی روز پنجشنبه 21 مهرماه 1401 خورشیدی و سرساعت 17 در مکان سپندینه پیر نارکی آغاز خواهد شد. اسامی پذیرفته‌شدگان جشنواره پیر نارکی بر روی تارنمای انجمن زرتشتیان تفت و توابع یزد به نشانی tasza.ir در دسترس است.

فرنشین انجمن زرتشتیان تفت و توابع یزد در ادامه از همکیشانی که امکان حضور در روز جشنواره را ندارند و قرار است آشنایان جوایز را به نمایندگی از ایشان دریافت کنند، درخواست نمود تا حتما کد پیگیری ثبت‌نام را در اختیار تنها یکی از آشنایان خود قرار دهند، وی همچنین تاکید کرد که تحویل جوایز برای دانش‌آموزانی که حضور ندارند تنها با به همراه داشتن کارت ملی تحویل گیرنده و کد پیگیری ثبت‌نام دانش‌آموز امکان‌پذیر خواهد بود.

خداداد کیانی‌پور در پایان به این نکته اشاره کرد که چنانچه همکیشان درباره‌ی اسامی پذیرفته‌شدگان پرسشی دارند می‌توانند نام و نام‌خانوادگی، پایه‌ی تحصیلی و کد پیگیری ثبت‌نام را به شماره 09051523197 پیامک نمایند تا دلیل پذیرفته‌نشدن دانش‌آموز مورد نظر پیامک شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-29