پیک‌نیک درون‌مدرسه‌ای دبستان دینیاری

دانش‌آموزان دبستان پسرانه دینیاری، چهارشنبه ۱۱ آبان‌ماه در پیک‌نیک درون‌مدرسه‌ای شرکت کردند.

این پیک‌نیک با همکاری انجمن اولیا و مربیان و کادر آموزشی دبستان دینیاری از ساعت 11 تا 15:30 درون مدرسه برگزار شد. دانش‌آموزان با همراهی آموزگاران یک روز با هم بودن را پر از جنب‌وجوش در کنار یک‌دیگر تجربه کردند.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *