لوگو امرداد

آیین‌نامه‌ی اجرایی مسابقات والیبال جام وهمن منتشر شد

ججام وهمن 21انجمن یانش‌وران مانتره با انتشار آیین‌نامه‌ی اجرایی رده بزرگسالان، نوجوانان و مینی‌والیبال از برگزاری بیست و یکمین دوره جام وهمن در روزهای ۱۹ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ در یزد خبر داد.
همچون سال‌های گذشته جام وهمن، این دوره از مسابقات تخصصی در رشته والیبال در سه رده سنی بزرگسالان، نوجوانان و مینی والیبال برای آقایان و بانوان زرتشتی برگزار می‌شود.
رده مینی‌والیبال مختلط خواهد بود. بازیکنان زاده‌ی یکم مهرماه 1386 و سال‌های بالاتر می‌توانند نام‌نویسی کنند.
رده نوجوانان بازیکنان زاده‌ی یکم مهرماه 1383 به بالا می‌توانند نام‌نویسی کنند.
نام نویسی در این مسابقات از ۸ بهمن‌ ماه 1401 خورشیدی آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۲ شب ۱۲ بهمن ماه ادامه خواهد یافت. نام‌نویسی تیم‌ها تنها از تارنمای جام وهمن به نشانی jamevahman.ashtad.ir انجام می‌شود. پیش از نام‌نویسی آیین‌نامه‌های اجرایی را بخوانید:

آیین نامه اجرایی رده بزرگسالان

آیین نامه اجرایی رده نوجوانان

آیین نامه اجرایی رده مینی والیبال

آیین قرعه کشی بیست‌ویکمین دوره پیکارهای والیبال جام وهمن با حضور سرپرست تیم‌های شرکت‌کننده و هموندان انجمن یانش وران مانتره آدینه ۱۴ بهمن ماه ساعت 18 در محل انجمن یانش وران مانتره در یزد برگزار خواهد شد.

هر ساله تیم‌های والیبال در رده های مختلف از تمامی شهرهای زرتشتی‌ نشین ایران برای برگزاری جام وهمن در شهر جهانی یزد گردهم می‌آیند تا مسابقات سالم و پرنشاطی را برگزار کنند. جام وهمن نخستین جام تخصصی هازمان زرتشتی است که در رشته والیبال به کار خود ادامه می‌دهد. هر ساله برگزارکنندگان این جام می‌کوشند تا مسابقات با کیفیت برتری را از لحاظ فنی برگزار کنند. از ویژگی‌های برجسته‌ی این مسابقات می‌توان به داوری برپایه‌ی آخرین متدهای روز فدراسیون جهانی والیبال و تجهیزات برگزاری به روز شده جهانی اشاره کرد. همچنین جام وهمن در زمینه‌ی پرورش داور و مربی از پیشتازان بوده و چندین داور را با کمک هیات والیبال استان یزد به جامعه‌ی ایران معرفی کرده و در مسابقات مختلف باشگاهی و ملی سوت می‌زنند و داوری می‌کنند. هر ساله نیز کلاس‌های داوری به کوشش انجمن یانش‌وران مانتره برگزار می‌شود. از لحاظ فنی و تیم‌داری نیز مشاوره و راهنمایی‌های فنی برای سبک تمرینات را با کمک اهل فن این رشته در اختیار تیم‌ها قرار داده تا هر ساله جام جام با کیفیت‌تری برگزار شود و نتیجه‌ی آن عضویت بازیکنانی برخاسته از جام وهمن در تیم‌های لیگ کشور را رقم زند.

آرمان برگزارکنندگان این مسابقات هرساله بالابردن تمام جوانب جام است همچون برگزاری مراسم پزشکی ورزشی و ارزیابی سلامت همه‌ی بازیکنان شرکت‌کننده که در جام پیشین انجام شد. یکی از اهداف والای جام توجه و نگاه ویژه به رده‌های پایه است تا در سالیان نه چندان دور تیمی قدرتمند در سطح ملی نام ایرانیان زرتشتی را در همه جا بر سر زبان‌ها بیندازد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30