لوگو امرداد

فراخوان همکاری برای چاپ کتاب نور و روشنایی در ادبیات عامه‌ی اقوام ایرانی

ff1

مرکز فرهنگی‌ موزه‌ای نور و روشنایی یزد از کنشگران فرهنگی دعوت کرده تا با ارسال اثر در چاپ نخستین کتاب با عنوان «نور و روشنایی در ادبیات عامه‌ی اقوام ایرانی» همکاری کنند.

پیرو این فراخوان از استادان، دانش‌آموختگان دانشگاهی، دبیران، کارکنان مراکز فرهنگی، کنشگران فرهنگی و علاقه‌مندان به خرده فرهنگ‌های هم‌روزگار در ایران‌زمین دعوت شده تا به مناسبت واپسین چهارشنبه‌ی سال (چهارشنبه سوری) با ارسال آثار در در زمینه‌ی ادبیات عامه که در درازای تاریخ اقوام بر پایه‌ی جلوه‌های ملموس و ناملموس و عناصر طبیعی و مصنوعی نور و روشنایی شکل گرفته‌اند در برگزاری نشست و چاپ مجموعه‌ای با عنوان نور و روشنایی در ادبیات عامه‌ی اقوام ایران زمین، شرکت کنند.
در این راستا از علاقمندان دعوت شده آثار هم‌سو با نور و روشنایی در ادبیات عامه را در قالب ابیات، ضرب‌المثل‌ها، دعاها، قسم‌ها و اصطلاحات رایج به رسم‌الخط و ترجمه‌ی فارسی همراه با فایل صوتی از نشانی پستی، پست‌الکترونیک و  پیام‌رسان‌های اجتماعی نوشته شده در پوستر، به دبیرخانه‌ی موزه‌ای نور و روشنایی بفرستند. زمان ارسال تا 10 بهمن‌ماه تمدید شده است. اثر ارسالی به نام فرستنده در مجموعه‌ای با عنوان نور و روشنایی در ادبیات عامی اقوام ایران زمین به چاپ می‌رسد. نشست و رونمایی از کتاب 24 اسفندماه 1401 برگزار می‌شود.

  • شماره تماس: 03538240010
  • نشانی: شهر یزد-خیابان آیت الله کاشانی-رو به روی بوستان هفتم تیر-مرکز فرهنگی موزه‌ای نور و روشنایی (قصر آینه سابق)
  • شماره تماس و پیام‌رسان‌های اجتماعی: 2967207 – 0910
به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07