آغازبه‌کار جشنواره غذا در دبستان جمشیدجم

دانش‌آموزان دبستان پسرانه جمشیدجم میزبانان جشنواره غذا بودند.

نوبت نخست جشنواره‌ی غذا چهارشنبه 10 اسفندماه 1401 خورشیدی برگزار شد. این جشنواره با هدف آموزشی و پرورشی برپا شده است.

فرتورها از تارنمای جمشید جم است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *