لوگو امرداد

پیام شادباش نوروزی انجمن موبدان

پولادی مهربان اشخاصموبد دکتر مهربان پولادی، فرنشین انجمن موبدان، در پیامی به خجستگی فرارسیدن نوروز باستانی، این کهن‌ جشن ایران و دقیق‌ترین گاه‌‌شمار جهان را به همکیشان و هم‌میهنان شادباش گفت.
در پیام شادباش فرنشین انجمن موبدان به مناسبت فرارسیدن نوروز جمشیدی 3761 یکتایی (1402 خورشیدی) آمده است:

به خشنودی اهورامزدا
ایتا. آت. یَزَه مَیدِه. اَهورِمْ. مَزدامْ. یه. گامْچا. اَشِمْچا. دات. اَپَسْچا. اُرْوَراوْسْچا. وَنْگْهواشِ. رَئُوچاوْسْچا. دات. بومیمچا. ویسْپاچا. وُهو…..
فرارسیدن نوروز جمشیدی 3761 یکتایی (1402 خورشیدی) این کهن‌ جشن ایران و دقیق‌ترین گاه شمار جهان را، از سوی انجمن موبدان به شما همکیشان و هم‌میهنان گرامی، و همه اشوان شادباش می‌گویم.
نوروز باستانی، آیین و سنت‌های پرمفهوم انسان‌ساز و فرهنگ‌گستر آن، برهمگی شما فرهیختگان، فرخنده باد. امید که از سوی اهورامزدا سالی سرشار از شادی، تندرستی و شادکامی برای یکایک شما بزرگواران به ارمغان آید.

اَتَه جَمْیادَ یته آفْرینامی
موبد دکتر مهربان پولادی
فرنشین انجمن موبدان

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. روزخوش بر آقای دکتر موبد مهربان پولادی. سال جدید۱۴۰۲ خورشیدی ۳۷۶۱ دینی زرتشتی یکتایی به شما و ایرانیان تبریک گفته امیدوارم همه ی مردم ایران سالی سرشار از سلامتی و برکت در پیش رو داشته باشیم. و امسال به گفته ی رهبر عزیز جناب خامنه ای امسال سال مهار تورم و رشد تولید را درپیش رو خواهیم داشت.‌ به امید بهترین ها برای همه. شاد و سرافراز باشید.🙏🍀

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-25