لوگو امرداد

آشنایی با بخش‌های همایش مانتره

سی‌اُمین همایش مانترهکانون دانشجویان زرتشتی چکیده بخش‌های سی‌اُمین همایش مانتره را به آگاهی رساند.
در این چکیده، همایش اوستا‌خوانی به دو بخشِ از برخوانی و از رو خوانی تقسیم شده است:
دربخش رده‌های از برخوانی آمده است: زیر 10 سال، 13 تا 18 سال، بالای 18 سال  و از برخوانی گروهی، همچنین در‌ بخش رده‌های از روخوانی آمده است: اهنودگات، اشتود، سپنتمدگات و کل گاتا. شرط پذیرش شرکت‌کنندگان در بخش از روخوانی 10 تا 13 سال و پذیرش در مانترک است.

در بخش اردو همایش مانترک می‌خوانیم:
ویژه سنین 10 تا 13 سال (متولدین یکم مهر ماه 1389 تا 31 شهریورماه 1396)
چگونگی گزینش: باشندگی پویا (:فعال) در کلاس‌ها و شرکت در نشست‌های گروهی است. شرط پذیرش شرکت‌کنندگان 10 تا 13 سال در دیگر رده‌ها و پذیرش در مانترک است.
بخش گاتاشناسی که به دو شکل پژوهش‌محور و پروژه‌محور است. در بخش پژوهش‌محور که به شکل مستقل و بدون استاد راهنما است. بایسته است بالای 18 سال سن داشته، برگزیده بخش پژوهش‌محور و همچنین سه دوره شرکت‌کننده بخش پروژه‌محور باشند. شرکت‌کنندگان کافی‌ست دستکم یکی از ویژگی‌ها را داشته باشند.
بخش پروژه‌محور مناسب برای افرادی است که تجربه کافی ندارند این بخش با کمک استاد راهنما است. بخش‌بندی جستارها به شکل گاهانی، جستار‌ محور همایش و آزاد است.
زمان نام‌نویسی برای بخش‌های اوستاخوانی و مانترک از 16 اردیبهشت ماه 1402 آغاز خواهد شد و تا 19 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. نام‌نویسی برای بخش گاتاشناسی از روز چهارم اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا نهم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.
برای نام‌نویسی به آدرس portal.kdz.ir مراجعه نمایید.

تصویر داخلی

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30