جشن بزرگداشت مقام آموزگار در سازمان فروهر

 به مناسبت نکوداشت روز آموزگار، جشنی با باشندگی آموزگاران دینی، دانش‌آموزان و خانواده‌ها در سازمان فروهر برگزار شد‌.
در این آیین افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران، این روز را به آموزگاران شادباش گفته و برای دانش‌آموزان آرزوی موفقیت کرد. پس از اجرای موسیقی به هنرمندی آرشام شاه‌بهرامی، فریدون بهرامیان فرشید، فرنشین سازمان جوان زرتشتی تهران (فروهر) نیز، این روز را به آموزگاران کلاس‌های دینی شادباش گفته و از تلاش‌های آموزگاران سپاسگزاری کرد.
در پایان نیز از آموزگاران کلاس‌های دینی سازمان فروهر و آموزشگاه هرمز آرش با اهدای پیشکشی سپاسداری شد.
فرتورهایی از جشن نکوداشت آموزگاران کلاس‌های دینی که پسین پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه 1402 برگزار شد را در ادامه می‌بینید:

سازمان فروهر
سازمان فروهر
آموزگاران آموزشگاه هرمز آرش

فرتورها از تارنما سازمان جوانان زرتشتی تهران است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

  1. سپاس و قدردانی از دبیران دینی و سازمان گرامی فروهر
    خواستم اگر امکان داره برای سال آینده نظرسنجی شود برای روز و ساعت کلاسهای دینی . بواقع پنجشنبه پسین در اوج ترافیک و شلوغی و داشتن برنامه های خانوادگی و … بهتر است یا بامداد آدینه با فراغت خاطر و آرامش و خلوتی شهر و …؟؟
    اندکی تدبیر و ارزش نهادن به رای همکیشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *