لوگو امرداد

بازرسان انجمن زرتشتیان تهران برای یک‌سال دیگر در سمت خود باقی ماندند

نامزدهای انتخابات بازرس انجمن زرتشتیان تهرانفرشاد خورشیدیان، فرانک زنده‌نوش، مهرداد کاویانی دستجردی به عنوان هیات بازرسان سال مالی 1402 انجمن زرتشتیان تهران برگزیده شدند.

نوبت دوم مجمع همگانی عادی سالیانه انجمن زرتشتیان تهران بامداد آدینه 23 تیرماه 1402 خورشیدی با باشندگی 256 تن از همکیشان در تالار ایرج برگزار شد. گزینش بازرسان قانونی (سه تن اصلی و دو تن جانشین) در دستور کار این مجمع بود.

9 تن از نامزدهای انتخاباتی به ترتیب حروف الفبا: مهربان باستانی اله‌آبادی، بابک پرندایرانی، بهمن تیمساری، فرشاد خورشیدیان، خداداد راسخی‌خرمی، فرانک زنده‌نوش، خدایار فریدونی، مهرداد کاویانی دستجردی و رشید مژگانی به معرفی خود پرداختند. پس از رای‌گیری و شمارش 252 رای، هیات بازرسان قانونی انجمن زرتشتیان تهران برای سال مالی 1402 با کسب بیشترین آرا به شرح زیر برگزیده شدند و این مسوولیت را برای یک سال مالی در انجمن زرتشتیان تهران به عهده خواهند داشت:

1- فرشاد خورشیدیان با 138 رای
2- فرانک زنده‌نوش با 136 رای
3- مهرداد کاویانی دستجردی با 116 رای

بهمن تیمساری با 106 رای و خداداد راسخی‌خرمی با 105 رای به عنوان بازرسان جانشین (:علی‌البدل) شناخته شدند.
آرای انتخابات

 

پیش از ورود به دستور جلسه، اعضای هیات‌رییسه مجمع با تایید باشندگان انتخاب شدند. اسفندیار خسروی (فرنشین)، سهراب سلامتی (جانشین فرنشین)، کورش دارابیان (منشی)، کورش ساسانی و سهراب اختری (ناظران)، هیات رییسه مجمع را تشکیل دادند.

پیرو صورت‌جلسه گزارش هیات‌رییسه، با تصویب مجمع مواردی که در صلاحیت مجمع بود بررسی شد و تصمیم نهایی به جلسه مجمع در روز آدینه 14 مهرماه 1402 موکول گردید. همچنین به شوند عدم ارایه گزارش بازرسان امکان تصمیم‌گیری برای تراز و بیلان مالی وجود نداشت و با تصویب مجمع تصمیم‌گیری در این باره نیز به روز آدینه 14 مهرماه 1402 موکول شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

9 پاسخ

  1. طبق ماده 13 : نامزد انتخاباتی از حقوق بگیران –مستاجرین املاک انجمن و اعضای هیات نظارت بر انتخابات (درآن زمان) نباشند.

    1. ماده ۱۳ شرایط عضویت هیات مدیره را مطرح می کند و نه بازرسین را.

      1. ذکر شده شرایط انتخاب شوندگان
        شما بر این باور هستید که مزدبگیر انجمن کارمند انجمن می تواند در انتخاباتت بازرس شرکت کند؟ اگر چنین باشد فکر نمی کنید ماهیت وجود بازرس زیر سوال می رود. بازرس باید مستقل باشد نه وابسته به زیرمجموعه .

  2. ایکاش اعضای انجمن متوجه می‌شدندکه یدک کشیدن عنوانهایی چون دکتر و مهندس و استاد دانشگاه و …دلیل بر تخصص در همه زمینه ها نیست بلکه هر کسی را بهره کاری ساختن و همه افراد در رشته و زمینه کار خود تخصص دارند ، خواهشاً در هر زمینه ای که در تخصص شما نیست نظر ندهید و مهمتر از آن نظر خود را به جامعه تحمیل نکنید که افراد جامعه آگاه هستند، در مجمع رئیس انجمن تمام مدت سعی داشت نظر خود را تحمیل کند.

  3. مجمع به این سنگینی برگزار کردید بدون نتیجه فقط انتخابات بازرسان نتیجه کار بود. دیگر موارد در صلاحیت مجمع که در دستور کار نامفهوم و به زور گنجاندید مربوط به مجمع فوق العاده هست. باید فوق العاده مجمع می گذاشتید. مجمع عادی سالیانه نامش روی خودش است مجمعی که عادی با دستور کار متداول به روال همیشگی و عادی برگزار بشه همان استماع گزارش عملکرد و تراز و بیلان و در نهایت انتخاب بازرسان. فکر کنم هر بچه ای مفهوم این کلمات عادی و سالیانه را بفهمد. از طرفی رای گیری انتخابات را اول مجمع انجام میدهید ولی در پایان مجمع شمارش آرا می کنید. این مناقشه در انتخابات نیست؟ نتیجه انتخابات را گرو میگیرند تا مجمع به پایان برسد.

  4. هر کسی بدون اینکه مستقیم در فعالیت اجتماعی باشد که عموم رای دهندگان را شامل می شود بازرس را به عنوان فردی مستقل بدون وابستگی به هیات مدیره برای نظارت بر عملکرد هیات مدیره انتخاب می کنند. بازرس را مردم انتخاب می کنند و نه هیات مدیره . پس بازرس با آرای مردم نباید مزدبگیر انجمن باشد. حتا مردم میتوانند بازرس مزدبگیر برای نظارت بر عملکرد هیات مدیره استخدام کنند که آن موقع میشود حسابرس.

  5. لطفا کار خود را درست با وظایف و تخصص خود انجام دهید. برای بهبود جامعه وظایف درست انجام دهید. وقتی معانی وظایف و بازرس و …. را ندانید چطور میخواهید کار را درست انجام دهید. اقلا روح واقفین را خشنود نمایید و آنه راا ناخشنود نکنید. کارهای درست بهره ی درست درپیش رو خواهد داشت.

  6. از روابط عمومی انجمن بیش از این توقع داشتیم در اطلاع رسانی مجمع کم کاری کرد. در آگهی های مجمع به وضوح و شفاف موارد در صلاحیت مجمع را ننوشتید منظور چیست. چهارشنبه مهلت نام نویسی بازرسان به پایان رسید دریغ از انتشار نام بازرسان. گردش پیشین نام کاندیدهای بازرسان را پیامک و یا در رچینه منتشر می‌کرد.
    رییس و عضو روابط عمومی کنونی انجمن از خبرگان پیشکسوت و کارشناسان حوزه ی خبرنگاری و روابط عمومی هستند با به عهده گرفتن این مسوولیت بیش از پیش باید همکیشان را در جریان بگذارند. چرا شفاف نیستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-16