لوگو امرداد

آماده‌سازی همایشگاه مارکار تهران‌پارس برای برگزاری جام چهلم

چهلمین جام جانباختگان پس از سه سال امسال با باشندگی ورزشکاران زرتشتی از روز دوشنبه آغاز خواهد شد. بی‌‌گمان برپایی چنین رویدادی نیاز به از پیش آماده‌سازی مکان برگزاری خواهد داشت، به همین شوند نشریه امرداد با دبیر کانون دانشجویان زرتشتی در این باره گفت‌وگوی کوتاهی انجام داد.
بهراد ستودیان، دبیرکانون دانشجویان زرتشتی در پاسخ به پرسش امرداد درباره‌ی چگونگی آماده‌سازی این مجموعه برای برپایی جام جانباختگان گفت: هموندان کانون برای برگزاری هرچه بهتر جام چهلم از روز‌های نخست تیرماه در آماده‌سازی همایشگاه مارکار تهران‌پارس همیاری کردند و این کار نزدیک به یک ماه و نیم زمان برد و اکنون که 14 امردادماه هستیم پنج درصد از کار باقی مانده است و تلاش خواهیم کرد تا زمان افتتاحیه تمام کار‌ها تمام شود. وی افزود به شوند سه سال برگزار نشدن جام این دوره، نخستین دوره‌ای است که پس از کرونا به شکل حضوری برگزار خواهیم کرد و این خود شوندی شد تا آماده‌سازی این مجموعه به درازا بکشد. بهراد ستودیان همچنین از انجمن زرتشتیان تهران برای همراهی و در اختیار قراردادن این مکان برای برگزاری‌ جام قدردانی کرد و نیز تلاش هموندان کانون دانشجویان زرتشتی را برای  آماده‌سازی این مکان ستود.
آیین گشایش چهلمین جام جانباختگان روز دوشنبه 16 امرداد ماه 1402 ساعت 18 و سی دقیقه و یا 19 در تالار بزرگ مارکار تهرانپارس خواهد بود بازی‌های جام چهلم تا 20 امرداد ماه ادامه خواهد داشت.

بازی‌های نونهالان پیش از آغاز جام، یکشنبه از ساعت 19 برگزار خواهد شد.
در زیر فرتور‌هایی از آماده‌سازی را مارکار تهران‌پارس را می‌بینید.

1 8

2 7

3 7

4 7

5 6

6 6

7 6

8 6

9 6

10 6

11 6

12 6

13 6

14 6

15 5

فرتور از شهرام نمیرانیان است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-03-01