لوگو امرداد

آغاز تمرینات بسکتبال برای نوجوانان در مارکار تهرانپارس

photo 2023 08 19 15 47 39دوره‌ی آموزش و تمرین بسکتبال با مربیگری خدایار فریدونی در زمین مارکار تهرانپارس برگزار می‌شود.
نخستین جلسه‌ی تمرینی بسکتبال با شرکت 10 بازیکن علاقه‌مند به این رشته ورزشی در گرو‌ه سنی مختلف پسین‌هنگام روز آدینه 27 امردادماه 1402 همایشگاه ورزشی فرهنگی مارکار تهران‌پارس برگزار شد.
خدایار فریدونی، مربی بسکتبال و ورزشکار پیشکسوت، با بیان این خبر از انگیزه‌ی برگزاری این دوره‌ی آموزشی گفت به درخواست شماری از همکیشان اندوخته تجربه‌ی خود را در اختیار جوانان و نوجوانان خواهد گذاشت تا با ورزش پرتحرک بسکتبال آشنا شوند و در آینده حرفه‌ای دنبال کنند. وی در ادامه افزود این دوره آموزشی کمک می‌کند استعدادهای برتر را دریابیم و پشتیبانی کنیم؛ همچنین تیم توانمندی را برای جام‌های زرتشتیان و هم فراتر از آن در لیگ‌ها داشته باشیم. از این‌رو دعوت می‌کنم همکیشان علاقه‌مند نام‌نویسی کنند و در تماس باشند. نخستین جلسه آدینه گذشته برگزار شده که با استقبال روبه‌رو شد. در حال حاضر برنامه تمرین به همین روال آدینه‌ هر هفته،‌ در منطقه شرق تهران مارکار تهرانپارس خواهد بود. در این برنامه دو هدف دنبال می‌شود هم رفت‌وآمد به مارکار افزایش می‌یابد و هم ساعتی به آموزش و فراگیری بسکتبال می‌گذرد. ورزش گروهی مانند بسکتبال که با ایجاد هماهنگی، نوجوانان را برای کارهای گروهی آماده کرده و اعتماد به نفس آن‌ها را افزایش می‌دهد.
به گفته‌ی خدایار فریدونی پیوستن به گروه تمرین بسکتبال محدودیت سنی ندارد. زرتشتیان علاقه‌مند به ورزش بسکتبال که خواهان شرکت در این دوره آموزشی و تمرین هستند می‌توانند با خدایار فریدونی به شماره‌ی ۰۹۱۲۱۵۹۴۷۸۰ تماس بگیرند.
آدینه پیش رو سوم شهریورماه در مارکار تهرانپارس اردوی دانش‌آموزی کانون دانشجویان زرتشتی برپا است از این‌رو جلسه دوم تمرین بسکتبال در مجموعه رستم باغ پیگیری می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-23