لوگو امرداد

نام نوجوانانی که در اردوی چهل‌وسوم سدره‌پوش می‌شوند

سدره پوشی اردو دانش آموزی کانون دانشجویان زرتشتی 10 نوجوان زرتشتی آدینه سوم شهریورماه در سدره‌پوشی همگانی چهل‌وسومین اردوی دانش‌آموزی به نوبسته‌کشتیان می‌پیوندند.

بهراد ستودیان، دبیر کانون دانشجویان زرتشتی در گفت‌وگو با امرداد اسامی دانش‌آموزان زرتشتی که برای پیوستن به جمع بسته‌کشتیان در فراخوان برگزاری آیین سدره‌پوشی نام‌نویسی کرده‌اند را به آگاهی رساند.

آویسا باستانی‌‌نژاد، ستاره سیستانی، میترا سیستانی، سام سیستانی، مروارید سلامتی، ویستا بلندی، پریا یگانه، بهراد مژگانی، شایان یزدگردی و شنایا یزدگردی در اردوی کانون دانشجویان زرتشتی سدره‌پوش خواهند شد.

سدره‌پوشی نوجوانان زرتشتی آدینه سوم شهریورماه 1402 از ساعت 16 تا 18 در همایشگاه مارکار تهران‌پارس برگزار می‌شود. همه همکیشان می‌توانند در این آیین سپند شرکت کنند.

اردوی دانش‌آموزی در راستای آشنا نمودن جوانان و نوجوانان زرتشتی با یکدیگر، تلاش در گسترش روحیه‌ی سازندگی، همکاری و همبستگی بین نوجوانان وجوانان زرتشتی، بالا بردن آگاهی‌های دینی، علمی، فرهنگی و مهارت های ورزشی، فنی و هنری، ایجاد روحیه‌ی اجتماعی و اعتماد به نفس، افزایش احساس مسوولیت، نظم و دقت، برگزار می‌شود. چهل‌وسومین اردو دانش‌آموزان زرتشتی سراسر کشور تابستان 1402، از 29 امردادماه در همایشگاه مارکار تهرانپارس در حال برگزاری است و به مدت 8 روز به درازا می‌کشد. در این 8 روز  مارکار تهرانپارس بسته است و تنها آدینه هنگام برگزاری آیین سدره‌پوشی پذیرای همکیشان خواهد بود.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-08