لوگو امرداد

بازتاب خبر درگذشت و آیین خاکسپاری فردوس کاویانی در رسانه‌ها

3181153رسانه‌های داخلی خبر درگذشت و آیین خاکسپاری این هنرمند را گسترده پوشش دادند.

آگاهی رسانی خبر درگذشت در رسانه‌ها

تمامی دوستداران این بازیگر تازه درگذشته از خبر درگذشت وی شوکه و ناراحت شدند ولی انتشار این خبر در تارنما‌ها و خبرگزاری‌ها به چه شکل بود.

تارنمای خبری فردا با گذاشتن فرتوری از فردوس کاویانی تنها  از قول روابط عمومی انجمن صنفی کارگردانان تیاتر ایران خبر منتشر را کرد و  افزون بر آن زندگی نامه مختصری از این بازیگر را نوشت. در بخش اخبار مرتبط می‌خوانیم، پاسخ فرزند فردوس کاویانی به شایعات، چهره بازیگر همه را شوکه کرد و فردوس کاویانی در دوران قرنطینه

خبرگزاری مهر نوشت: در گفتگو با مهر تایید شد، فردوس کاویانی از دنیا رفت. این خبرگذاری با قرار دادن یک تک عکس و زندگی نامه مختصری از وی بسنده کرد.

تارنمای الف از قول فارس نوشت: به گزارش فارس، فردوس کاویانی بازیگر پیشکسوت تیاتر، سینما و تلویزیون ایرانی دقایقی قبل در سن ۸۲ سالگی در منزل شخصی اش دار فانی را وداع گفت.

تارنمای همشهری آنلاین01 با تیتر فردوس کاویانی درگذشت این خبر را منتشر کرد و در انتها کلیپی از بخش‌های خاطره انگیز بازی وی در آژانس دوستی و همسران را قرار داده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوانyjc تنها تیتر زد فردوس کاویانی درگذشت و با قراردادن کلیپی از سریال آژانس دوستی و زندگی‌نامه کوتاهی از وی این خبر را پوشش داد.

 

تارنمای خبرآنلاینonline، با بیان خبر درگذشت فردوس کاویانی، بازپخش گفتگوی قدیمی با ایشان را در تارنمای خود قرار داده است.

 

تارنمای عصر ایران،asriran  نوشت، فردوس کاویانی ۳ مهر ماه ۱۳۲۰ در کرمان متولد شد و در ماه تولدش درگذشت و با بیان زندگی نامه کوتاهی از وی خبر درگذشت وی را اعلام کرد.

 

خبرگزاری ایرناirna، به گزارش ایرنا، این هنرمند با سابقه که از مدت‌ها قبل دچار کسالت و بیماری بود، ساعتی پیش در منزل شخصی خود در تهران درگذشت. در ادامه زندگی نامه کوتاهی از وی نوشت.

 

تارنمای نمناک،فردوس کاویانی کمال سریال همسران درگذشت و پس از آنکه این خبر غم انگیز را نوشت، در ادامه آورده، شوند فوت این بازیگر  است که مورد پرسش قرار گرفته است. این تارنما نوشت شوند فوت بیماری پارکینسون بوده و بیماری آلزایمر شایعه است.

 

خبرگزاری ایمنا3181153  اینگونه تیتر زد، فردوس کاویانی درگذشت+ بیوگرافی+ علت فوت بازیگر نقش کمال سریال همسران و زندگی‌نامه فردوس کاویانی را در تارنمای خود نوشته است.

خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا نوشت، فردوس کاویانی بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون در سن ۸۲ سالگی درگذشت.

خبر گزاری تسنیم اینگونه این خبر را نوشت، به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فردوس کاویانی بازیگر پیشکسوت تیاتر، سینما و تلویزیون ایرانی دقایقی قبل در سن 82 سالگی دار فانی را وداع گفت. و افزون بر بیان زندگی نامه کوتاهی از او نوشت، خبرگزاری تسنیم درگذشت این هنرمند را به خانواده وی و جامعه هنری تسلیت می‌گوید.

پایگاه خبری نحلیلی انصاف نیوز از همشهری انلاین این خبر را کار کرد، همشهری آنلاین نوشت: روابط عمومی انجمن صنفی کارگردانان تیاتر ایران تایید کرد که فردوس کاویانی کارگردان و بازیگر پیشکسوت تیاتر ایران دقایقی پیش در نهم مهر ماه در منزل خودش دار فانی را وداع گفت.

تارنمای فراروفرارو که تنها اخبار خود را با کلیپ پخش می کند با پخش کلیپ کوتاهی گفت فردوس کاویانی در گدشت.

 

تارنمای جهان صنعتجهان صنعت با قرار دادن فرتور فردوس کاویانی و همسرشان تیتر زد فردوس کاویانی درگذشت و در ادامه نوشت، به گزارش جهان صنعت نیوز، فردوس کاویانی بازیگر پیشکسوت تیاتر، سینما و تلویزیون ایرانی دقایقی پیش در سن ۸۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.

پایگاه خبری برترینها، به نَقل از پایگاه خبری مهر نوشت، فردوس کاویانی بازیگر باسابقه سینما، تیاتر و تلویزیون دار فانی را وداع گفت.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران نوشت، به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، فردوس کاویانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درگذشت.

روزنامه فرهیختگان، فردوس کاویانی کارگردان و بازیگر پیشکسوت تیاتر ایران دقایقی پیش  نهم مهر ماه در منزل اش دار فانی را وداع گفت.

روزنامه نور خراسان هم نوشت،فردوس کاویانی، بازیگر پیشکسوت تیاتر، سینما و تلویزیون در ۸۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.

روزنامه آفتاب یزدآفتاب یزد 3 هم با چاپ فرتوری از فردوس کاویانی نوشت، فردوس کاویانی درگذشت.

پایگاه اطلاع رسانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هم تیتر زد، وداع تلخ کمال، همچنین در ادامه نوشت در پی درگذشت فردوس کاویانی، بازیگر پیشکسوت، پیمان جبلی در پیامی فقدان وی را تسلیت گفت و متن پیام در تارنما آورده شده است.

بازتاب خاکسپاری انوشه‌روان فردوس کاویانی در رسانه‌ها

برای بدرقه انوشه روان فردوس کاویانی تعداد زیادی از هنرمندان و دوستداران وی برای دیدار آخر و گفتن بدرود به جلوی در خانه هنرمندان و آرامگاه قصر فیروزه، خانه ابدی این هنرمند آمده بودند و رسانه‌ها این را هرکدام به شکلی پوشش دادند.

خبرگزاری فارس نوشت، مراسم تشییع بازیگر سینما و تلویزیون فردوس کاویانی، ظهر روز سه‌شنبه ۱۱ مهر در خانه هنرمندان ایران با حضور جمعی از هنرمندان و بازیگران تیاتر و سینما برگزار شد.

اقتصاد نیوز با تیتر درشت نوشت، سفیدپوشی بازیگران در مراسم تشییع جنازه فردوس کاویانی، به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برترین‌ها، مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد فردوس کاویانی با باشندگی هنرمندان و جمعی از مردم صبح در خانه هنرمندان برگزار شد. که حواشی تصویری این مراسم حسابی خبرساز شد. این تارنما دلیل خبرساز شدن حواشی را اینگونه بیان کرد، کانال تلگرامی چندثانیه نوشت: پس از انتشار پست محمدرضا شهبازی، از مجریان صداوسیما درباره‌ی زرتشتی بودن فردوس کاویانی، برخی از بازیگران و همچنین نماینده زرتشتیان در مجلس در مراسم خاکسپاری پیکر این بازیگر، از زرتشتی بودن او دفاع کردند.

همشهری آنلاین نیز با تیتر، تصاویر چهره‌های مطرح در مراسم تشییع پیکر فردوس کاویانی نوشت، مراسم تشییع پیکر فردوس کاویانی صبح سه شنبه یازدهم مهرماه با حضور جمعی از هنرمندان و دوستداران در محوطه خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

تارنمای خبر آنلاین با قرار دادن کلیپی از آیین بدرود با این هنرمند در تیتر خود نوشت، تصاویری تلخ از مراسم تشییع پیکر فردوس کاویانی.

آفتاب نیوز هم با تیتر مراسم تشییع فردوس کاویانی، فرتورهایی از این مراسم را  از تارنمای ایسنا  روی تارنمای خود قرار داده است.

شما نیوز هم با تیتر، مراسم خاکسپاری فردوس کاویانی، عکس بازیگران در مراسم فردوس کاویانی فرتورهای آیین خاکسپاری را در تارنمای خود گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایرانisca نیز با تیتر مراسم خاکسپاری فردوس کاویانی در آرامگاه قصر فیروزه فرتورهای از این آیین را کار کرده است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی، پیکر «فردوس کاویانی» تشییع و به آرامستان قصر فیروزه تهران منتقل شد.

خبرگزاری صدا و سیما، مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد فردوس کاویانی با حضور هنرمندان و جمعی از مردم صبح امروز در خانه هنرمندان برگزار شد.

خبرگزاری برناthm 12007144 473، مراسم تشییع پیکر فردوس کاویانی بازیگر پیشکسوت سینما، تیاتر و تلویزیون، صبح امروز با حضور هنرمندان ،در خانه هنرمندان تشییع شد.

 

روزنامه آسیاasianews در صفحه نخست خود نوشت، وداع با هنرمندی که مهر آمد و با مهرگان رفت

 

واکنش هنرمندان و چهره‌های نامدار

فردوس کاویانی تنها یک زرتشتی نبود بلکه یک ایرانی بود و با مهرورزی خود دل همه‌ی ایرانی‌ها با او بود و چون او یک بازیگر و هنرمند بود بیشتر همکارانش دلتنگ او می‌شوند و برای او دلنوشته‌هایی نوشتند.

تارنمای اسکای نیوز پیام‌ها و واکنش هنرمندانی همچون، نفیسه روشن، گلاره عباسی، الهام پاوه‌نژاد، آرام جعفری، بهنوش بختیاری، مجید نوروزی، محسن تنابنده و هوتن شکیبا که به خبر در گذشت فردوس کاویانی انعکاس داده است.

تارنمای نیک صالحی پیام‌های آرامش باد هنرمندان را  به شوند درگذشت فردوس کاویانی منتشر کرده است، در این تارنما آمده است، «برخی از چهره ای مشهور کشورمان از جمله روشنک عجمیان , تهمینه میلانی , ارژنگ امیرفضلی , نعیمه نظام دوست , فلور نظری , شهره سلطانی , فاطمه گودرزی , الهام پاوه نژاد».

تارنمای پرشین وی نیز با زدن تیتری با عنوان زندگی فردوس کاویانی از تولد تا درگذشت مرد خاطره ها ؛ واکنش‌ها به درگذشت  به زندگی نامه و واکنش هنرمندان به خبر درگذشت وی پرداخته است.

تارنمای خبر فارسی استوری سیما تیرانداز را به نقل از تارنمای برترینها در تارنمای خود قرار داده است.

پیام تسلیت پرویز پرستوی هنرمند کشورمان را در پی در گذشت فردوس کاویانی در تارنمای دیباچه منتشر شد.

واکنش احساسی پژمان بازغی، را تارنمای تابناک باتو این گونه منتشر کرد.

«آقای کاویانی عزیز ،میذاشتی میدیدمت ، بغلت میکردم،اینقدر بی سر و صدا و غریبانه نمیرفتی، شما هیچ وقت از یادم نمیرید

آژانس دوستی کم کم داره مال فرشته ها میشه به آقای داورفر، حسین پناهی نازنین هم سلام برسونید».

تارنمای اسکای نیوز به شکل کامل گفت‌وگوی هنرمندانی چون اصغر همت، پژمان بازغی، هادی مرزبان، اسماعیل خلج و مسعود جعفری جوزانی را بازتاب داده است.

پایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز هم نوشت، اشک های «بیژن بیرنگ» کارگردان سینما برای فردوس کاویانی و  در ادامه از فول بیژن بیرنگ آورده است «فردوس کاویانی  نمی‌خواست ،آقا کمال، قصه این قدر معروف شود که همه او را بشناسند».

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. متاسفانه صداو سیما که با بازی روانشاد کاویانی سریالهای پر بیننده داشت ، هیچ عکس العملی نشان نداد. دریغ از یک جمله در خبر ۲۰:۳۰ شبکه ۲ و خبر ۲۲ شبکه یک در یازده مهر یعنی همان شب تشییع جنازه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-29