لوگو امرداد

برگزیدگان هیات‌اجرایی انتخابات مجلس حوزه زرتشتیان شیراز

 نشست معتمدان زرتشتی شیراز برای انتخاب هیات‌اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه فرعی زرتشتیان شیراز در محل فرمانداری شهرستان شیراز برگزار شد.
در این نشست که سه‌شنبه 18 مهرماه 1402، از ساعت 18 آغاز شد، 28 تن از معتمدان زرتشتی شیراز باشنده بودند. پس از توضیحات لطف‌الله شیبانی فرماندار شیراز درباره‌ی تعداد هموندان اصلی و جانشین هیات اجرایی و نحوه‌ی رای‌گیری، برگه‌های اخذ رای در میان باشندگان پخش شد و در نهایت پس از خواندن آرا توسط فرماندار و شمارش آرا، نفرات زیر به عنوان هموندان اصلی هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه فرعی زرتشتیان شیراز انتخاب شدند.

رستم خسرویانی 23 رای

خسرو قدس 22 رای

خشایار سرایی 22 رای

مینا کیانی 21 رای

جمشید گشتاسبی 19 رای

مهری خانم فلاحتی 18 رای

سهراب ماوندادی 18 رای

داریوش بنداریان 16 رای

همچنین مهشید پوروفاداری، سیما غریب‌شاهی، پروانه کیانی‌پور، آزیتا قدس و خدارحم اسفندیاریان نیز به عنوان پنج هموند جانشین هیات‌اجرایی برگزیده شدند.

شیبانی فرماندار شیراز در سخنانی هیات‌اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه فرعی زرتشتیان شهرستان شیراز را متشکل از سه عضو اداری شامل فرماندار ، رییس ثبت احوال و یک شخص حقوقدان به انتخاب رییس دادگستری و هشت فرد معتمد از زرتشتیان شیراز اعلام کرد و شرکت در جلسات هماهنگی، تعیین محل شعبه‌ی اخذ رای و تعیین عوامل اجرایی صندوق اخذ رای را از خویشکاری‌های اصلی هیات‌اجرایی برشمرد.

در پایان جلسه خسرو قدس فرنشین انجمن زرتشتیان شیراز در سخنانی با قدردانی از فرماندار و سایر عوامل اجرایی انتخابات به پاس تشکیل این جلسه، گفت: «زرتشتیان به عنوان پیروان یکی از ادیان توحیدی همگام  با سایر هموطنان خود برای سربلندی ایران و ایرانی از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نبوده و در این انتخابات نیز پرشور باشنده خواهند بود تا با انتخاب نماینده ی خود در مجلس در امر قانون گذاری و تصمیمگیری برای سرزمینمان ایران سهیم و تاثیرگذار باشند».

انتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره ی مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد. حوزه‌ی انتخاباتی زرتشتیان به مرکزیت تهران، ۱ نماینده دارد که دارای چندین شعبه ی فرعی در شهرستان‌های مختلف از جمله شیراز است.

14 9 13 8 12 10 11 9 10 11 15 9

فرتور از شهرام پوردهی است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-03-01