لوگو امرداد

دومین نشان زرین برای داوری آترین بهرامی

photo ۲۰۲۳ ۱۱ ۱۹آترین بهرامی برای دومین سال پیاپی با داوری در بازی پایانی لیگ‌های فوتبال تهران موفق به دریافت نشان زرین یادبود شد.
آترین که سال گذشته در مسابقه پایانی لیگ دسته یک رده سنی امیدهای تهران حضور داشت این بار در هفته‌ی پایانی لیگ دسته یک نوجوانان تهران بین تیم‌های شاهین و باتیس، یکی از اعضای کوبل داوری همراه داوران علی شجاع، داوودنژادی و علیرضا مرجانی بود. در مراسم پایانی و سپاس از داوران و تیم قهرمان دکتر میرشاد ماجدی رییس هیات فوتبال تهران، تیموری دبیر هیات، دانيال فدایی و امیر رحمتی از دیگر مسوولان هیات فوتبال و تنی چند از مدیران باشگاه شاهین و پیشکسوتان و نامداران فوتبال مانند مهندس حسین کلانی و هادی طاووسی باشنده بودند.

آترین 22 ساله بیش از 5 سال است که حرفه‌ای به داوری می‌پردازد و هم‌اکنون یکی از داوران خوشنام و شناخته‌شده در بین داوران فوتبال تهران به شمار می‌رود. این داور جوان به‌طور خاص علاقه‌مند است در زمره کمک‌داوران باشد. وی در لیگ برتر امید فصل 1402 به عنوان داور چهارم حضور داشت. وی تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مدیریت بیمه به پایان رسانده است. آترین فرزند افلاتون بهرامی، پیشکسوت ورزش است.

photo ۲۰۲۳ ۱۱ ۱۹ ۱۹ ۴

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-08