لوگو امرداد

افلاتون بهرامی ناظر رسمی لیگ فوتبال

افلاتون بهرامی مبارکه، نخستین کنشگر ورزشی از هازمان زرتشتی است که موفق به کسب عنوان ناظر رسمی برگزاری مسابقات لیگ فوتبال شد.
افلاتون بهرامی به عنوان ناظر رسمی مسوولیت برگزاری مسابقات لیگ فوتبال در گروه‌ها و رده‌های مختلف سنی را به عهده خواهد داشت. وی با گذراندن بیش از یک‌سال دوره‌های عملی و تئوری و کارشناسی نظارت فوتبال زیر نظر استادان و پیشکسوتان نام آشنای فوتبال به این افتخار دست یافته است.
این پیشکسوت ورزش صاحب امتیاز باشگاه و مدرسه فوتبال آترین است. باشگاه ورزشی آترین از سال ۱۳۹6 فعالیت باشگاهی و حرفه‌ای خود را در میان بیش از صد باشگاه فعال (تنها حوزه شمال‌شرق) و گسترده‌تر در استان تهران آغاز کرده است. در این گذر زمان موفق به تربیت چند جوان زرتشتی به‌عنوان مربی و داور فعال با مدرک رسمی از فدراسیون فوتبال و موفق به کسب عنوان‌های ورزشی شده است. بارزترین آنها ۳ یادبود برترین باشگاه شمال‌شرق و ۲ جام اخلاق و نایب‌قهرمان بزرگسالان و قهرمان زير گروه جوانان شمال‌شرق است. موسسه فرهنگی ورزشی آترین برابر با قوانین فدراسیون فوتبال در سطح باشگاهی به ثبت رسیده و در زمینه‌ باشگاه‌داری، تیم‌داری در تمام گروه‌های سنی، آموزش، آکادمی فوتبال، همکاری با هیات فوتبال استان تهران و فوتسال بانوان فعالیت می‌کند.
آترین و آرین فرزندان افلاتون بهرامی نیز از فعالان حرفه‌ای فوتبال هستند. آترین بهرامی مبارکه نخستین جوان زرتشتی در رشته داوری فوتبال است که موفق به حضور و قضاوت در لیگ‌های مختلف کشوری شده است. آترین 21 ساله بیش از ۴ سال است که حرفه‌ای به داوری فوتبال می‌پردازد و هم‌اکنون یکی از داوران خوشنام و شناخته شده در بین داوران فوتبال تهران است. آرین هم مانند برادر خود از 17 سالگی فعالیت حرفه‌ی را آغاز کرده و از امرداد ۱۴۰۱ رسما وارد فعالیت مستمر داوری شده است.

15 11

16 12

17 9

18 8

19 10

20 8 فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

7 پاسخ

  1. خداقوت آقای بهرامی همیشه و همیشه در جام های زرشتی شما رو به عنوان کسی که واقعا با هدف شرکت میکرد میدیدم. موفقیتتون تبریک میگم.تندرست و شاد باشید.

  2. با درود و خسته نباشید: افتخار آفرینیِ جنابِ آقایِ افلاتونِ بهرامی را در کسبِ عنوانِ ناظرِ رسمیِ برگزاریِ مسابقاتِ لیگِ فوتبال در گروه ها و رده هایِ مختلفِ سنی را خدمت ایشان و خانوادهً محترمشان شاد باش میگویم و پیشرفتهای روز افزون را برای ایشان از اهورامزدایِ یکتا و بیهمتا خواهانم.

  3. درود و خداقوت و آرزوی موفقیت خدمت پیشکسوت فوتبال و ورزش جامعه زرتشتی جناب آقای افلاتون بهرامی عزیز.

    1. از عنایت دلگرم کننده شما بسیار خرسند و دلشاد هستم. پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-29