لوگو امرداد

راسپینا بهمردی برنده نشان طلا و برنز مسابقات قهرمانی کاراته استان تهران

راسپینا بهمردی مقام قهرمانی رشته کومیته مسابقات کیوکوشین ماتسوشیما بانوان نوجوان استان تهران و مقام سوم رشته‌ی کاتا قهرمانی استان را از آنِ خود کرد.
راسپینا بهمردی در رشته کومیته رده کمربندهای سفید، نارنجی آبی، منهای 50 کیلوگرم مسابقات قهرمانی بانوان سبک کیوکوشین ماتسوشیما استان تهران رده سنی نوجوانان نشان زرین را به دست آورد و در سکوی نخست ایستاد. این ورزشکار نوجوان در رشته کاتا از این سری مسابقات نیز موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز شد. رقابت‌های قهرمانی کاراته استان تهران سوم آذرماه 1402 خورشیدی در سالن ورزشی افراسیاب مجموعه شیرودی تهران برگزار شد.
راسپینا فرزند فیروزه ماوندادی و موبد دکتر اردشیر بهمردی زاده 27 امردادماه 1389 خورشیدی است و در پایه‌ی هشتم دبیرستان دوره اول گشتاسب درس می‌خواند. وی ورزش را از پنج سالگی و در رشته ژیمناستیک آغاز کرد. در اوج شکل‌گیری با دوران همه‌گیری کرونا همزمان شد و ژیمناستیک را رها کرد. سپس در رشته‌های بسکتبال و والیبال و کاراته به تمرین و فراگیری پرداخت. در اولین تجربه‌ی مدال‌آوری موفق به کسب مقام دوم مسابقات بین باشگاهی در کاراته شد و اکنون در مسابقات استانی تهران به دو عنوان قهرمانی و سومی دست یافته است. 2 35 3 38 4 35 5 34 7 28 8 32 9 34 10 29

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. چه خبر شادی بخشی.
    شادباش بسیار برای فیروزه و اردشیر و آرزوی پیشرفت و پیروزی های بیشتر برای راسپینای نازنین.
    امید که همواره لبخند پیروزی بر لب داشته باشد.

  2. مقام اول و سوم را به راسپنا بهمردی عزیز و خانواده ی گرامی ایشان تبریک عرض نموده. سلامت و تندرست باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06