لوگو امرداد

یسنا بهمردی قهرمان پرش با نیزه باشگاه‌های کشور

یسنا بهمردی در ماده پرش با نیزه مسابقات دو‌ومیدانی جوانان باشگاه‌های کشور بر سکوی قهرمانی ایستاد.

یسنا بهمردی، از تیم چادرملوی اردکان در مسابقات دو‌ومیدانی قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور در ماده‌ی پرش با نیزه با ثبت نتیجه 2/90 متر موفق به کسب مقام اول و نشان طلا شد و به پاس این دستاورد ارزشمند حکم قهرمانی دریافت کرد. در کارنامه ورزشی و قهرمانی پرافتخار این ورزشکار زرتشتی، عنوان‌های قهرمانی جوانان کشور، نایب‌قهرمانی جوانان کشور، قهرمانی و نایب‌قهرمانی نوجوانان، مقام نخست مسابقات انتخابی استان تهران در رشته پرش با نیزه، مقام دوم کشوری در رشته‌ی ایروبیک ژیمناستیک، مقام سوم قهرمان قهرمانان استان تهران در رشته‌ی ژیمناستیک و دارنده‌ی 18 مدال طلا، نقره و برنز در رشته‌های گوناگون ژیمناستیک دیده می‌شود.
مسابقات لیگ جوانان دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در باشگاه آفتاب انقلاب (تهران) دو مرحله‌ای برگزار شد. مرحله‌ی پایانی این دوره از مسابقات در روزهای دوم و سوم آبان ماه 1402 با قهرمانی تیم چادرملو اردکان با سرمربیگری الهه عباسی به پایان رسید.

1 53 2 47 3 47 4 43 5 43 6 44 7 42 8 37 9 33 10 35

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

7 پاسخ

  1. درود و آفرین به یسنای نازنین.
    امید که همواره خبرهای شادی بخش و غرور آفرین از او و دیگر جوانان همکیش بشنویم و بخوانیم.
    ایدون باد!

  2. آفرین بنام ایزد، مایه بالش و نازش هازمان، شادباش بسیار

  3. با درود: من هم به نوبهً خود تبریکات صمیمانهً خود را نثار یسنای عزیز و پدر و مادر ایشان دکتر موبد اردشیر بهمردی و فیروزهً ماوندادی مینمایم و توفیات و پیشرفت ایشان را در تمام مراحل زندگی از اهورامزدای یکتا خواهانم

  4. تبریک فراوان
    پدرموبد
    دختر قهرمان مایه سربلندی جامعه زرتشتی

  5. درود و شادباش بسیار به یسنای عزیز و پدر و مادر گرامی اش برایشان آرزوی پیشرفت و سربلندی و پیروزی روزافزون داریم.

  6. شادباش فراوان به یسنا خانم و خانواده های بهمردی و ماوندادی

  7. درود و شادباش به یسنای عزیز، درود و شادباش به دختر سخت کوش و توانای ایران زمین.
    این ابتدای راه است، امیدوارم شاهد درخشش تو در آسیا و جهان هم باشیم. امیدوارم شیردختران هازمان زرتشتی هم دنباله رو ات باشند و با دیدن و شنیدن موفقیت هایت به این خودباوری برسند که آینده مال آنهاست و باید بکوشند و تلاش کنند تا قله های افتخار رو همچون شما درنوردند. آفرین بر تو و پدر و مادرت، دست هایشان را می بوسم که چنین دختری که در عرصه ی ورزش و اخلاق از بهترین هاست به ما معرفی کنند. پیروز و سربلند باشی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-09