لوگو امرداد

امید شهریاری مربی فوتبال پایه مس کرمان شد

امید امید شهریاری بازیکن پیشین فوتبال و دارنده کارت مربیگری سطح B آسیا، به‌عنوان مربی به آکادمی باشگاه مس کرمان پیوست.

امید شهریاری دوره‌های مربیگری سطح D و C و B آسیا فوتبال را با موفقیت پشت سر گذرانده است و تنها گذراندن یک دوره و دریافت یک مدرک دیگر تا بالاترین سطح مدرک مربیگری ایران فاصله دارد. او با داشتن مدرک مربیگری سطح B آسیا از فدراسیون فوتبال ایران، به عنوان مربی پایه تیم فوتبال مس کرمان با این باشگاه همکاری می‌کند. روزهای پایانی آذرماه ۱۴۰۲، قرارداد رسمی خود را با باشگاه مس کرمان امضا کرد. این مربی جوان ابراز امیدواری کرد بتواند در پیشرفت فوتبال کرمان نقش داشته باشد و به این همکاری افتخار می‌کند.
این فوتبالیست زرتشتی خود نیز به‌عنوان بازیکن در رده‌ی پایه سابقه عضویت در این باشگاه را داشته و هم‌اکنون به‌عنوان مربی پایه، بار دیگر به مس کرمان بازگشته است. وی مربی رده نونهالان و نوجوانان باشگاه اردشیر همتی کرمان است و سابقه‌ی عضویت در باشگاه‌های مختلف کرمان را داشته است. وی در کرمان سابقه‌ی مربیگری در تیم‌ها و باشگاه‌های مختلفی همچون امیران، کیان مهر، شهید ترکزاده، الماس کویر، نام‌آوران، ستارگانِ کارمانیا، کُمیل کریمان، علوم‌پزشکی کرمان را دارد. همچنین در قزوین مربیگری تیم های خیلج فارس و شهید کوچک زاده و دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین را در کارنامه خود دارد .
امید شهریاری مربیگری را از سال ۱۳۹۲ از باشگاه اردشیر همتی کرمان آغاز کرد و دارای مدارک و دوره‌های مربیگری متعدد در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله‌: آمادگی جسمانی، دارت، فیتنس، مینی فوتبال، بدنسازی، فوتسال و فوتبال است و هم دارای چندین مدرک بین‌المللی.
امید شهریاری افزون‌بر موفقیت‌های ورزشی، در تحصیل نیز دانشجوی دکتری تخصصی رشته علوم و مهندسی آب، گرایش منابع آب، دانشگاه سراسری قزوین است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. باعث افتخاره
    نتیجه زحمات از زمان کودکی تاکنون به ثمر نشسته
    بامید روزیکه مربی تیم‌های بزرگ جهان باشن
    که البته دور از ذهن نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-08