لوگو امرداد

گذار و عبور؛ نمایشگاه انفرادی سیامک جمشیدی‌زاده

photo 2023 12 06 00 12 37مجموعه «گذار و عبور»، دستاورد هفت سال نگارگری سیامک جمشیدی‌زاده، از 17 تا 29 آذرماه در نگارخانه‌ی سیحون به نمایش درمی‌آید.
 سیامک جمشیدی‌زاده کارشناس و مدرس نقاشی دانش‌آموخته‌ از دانشگاه هنر و معماری، هنرمند طراح گرافیک، عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، مدیر هنری و صفحه‌آرای مجله فروهر و برگزارکننده‌ی دوره‌های آموزشی در زمینه‌ی هنر و زیبایی‌شناسی است. وی درباره مجموعه «گذار و عبور» می‌گوید:

«هنر برای من آنجاست که بتوانم با خلق اثر، از موضوعی در زندگی عبور کنم. هر مجموعه یک مرحله گذار است. در این مجموعه، تجربه شخصی از دست دادن آنچه برایم عزیز بود و به آن تعلق خاطر داشتم، ایده اولیه بود. در فرایند تخریب آگاهانه اشیا و پروسه تجربه احساسی آن، مفهوم گذار و انتقال را تجربه کردم. عبور از گذشته، از وابستگی! و دستاورد آن گذر از محدودیت به رهایی و دنیایی تازه بود! این فرایند حسی-درونی و نتیجه آن، خلق مجموعه گذار و عبور، هفت سال به درازا کشید.»

نمایشگاه انفرادی سیامک جمشیدی‌زاده با نام «گُذار و عبور»، آدینه 17 آذرماه 1402 از ساعت 16 تا 20 در نگارخانه سیحون گشایش می‌یابد. در ادامه نمایشگاه تا چهارشنبه ۲۹ آذرماه هر روز از ساعت 14 تا 19 میزبان هنردوستان خواهد بود. نگارخانه سیحون دوشنبه‌ها تعطیل است. به سفارش نگارخانه از همراه داشتن فرزندان زیر ۱۲ سال خودداری نمایید.
نشانی نگارخانه سیحون: تهران. وزرا. کوچه چهارم. شماره ۱۱
شماره تماس: ۸۸۷۱۱۳۰۵-۸۸۱۰۲۴۲۲

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-12