لوگو امرداد
آگاهی‌رسانی روابط عمومی بنیاد فرهنگی بزرگمهر حکیم:

همایش بزرگ یعقوب لیث، در آینده برگزار می‌شود

leysروابط عمومی بنیاد فرهنگی بزرگمهر حکیم، در تازه‌ترین آگاهی‌رسانی خود از برگزاری پیش‌همایش یعقوب لیث در دی‌ماه و برپایی «همایش بزرگ یعقوب لیث صفاری» در آینده خبر داد.

یعقوب لیث صفاری یکی از برجسته‌ترین چهره‌های تاریخ ایران است. بی‌گمان وی یکی از ارزشمندترین فرزندان ایران بود که نقش بسیار مهمی در پاسداست و نگاه داشت زبان پارسی و فرهنگ درخشان و تاریخ تمدن ایران داشته است.

از همین رو «موسسه فرهنگی بزرگمهر حکیم» بر آن بود تا در دی‌ماه 1402، همایش بزرگداشتی برای این شخصیت تاریخی بزرگ برگزار کند. اینک به شوند استقبال گسترده از این همایش و دریافت نامه‌ها و پیام‌ها‌ی بسیار برآن شدیم  همایشی باشکوه‌تر و درخورتر برگزار کنیم.

از همین‌رو گروه برگزارکننده در دی‌ماه  1402 تنها پیش‌همایش این بزرگداشت را در خانه‌ی اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌کند و سپس برپایه‌ی تصمیم‌های گرفته‌شده در این برنامه، زمان و مکان برگزاری «همایش بزرگ یعقوب لیث» به آگاهی خواهد رسید.

دبیرخانه‌ی همایش یعقوب لیث با شماره‌ی: ۰۹۱۰۲۲۲۱۴۰۹

و صندوق پستی: تهران ۱۶۷۶۵/۴۸۸ –  به ریاست دکتر محمد رسولی، شاهنامه‌پژوه و تاریخ‌دان، همچنان آماده‌ی دریافت پیام‌ها، نوشتارها و دیدگاه‌های هم‌میهنان ارجمند است.

خبرهای تکمیلی از این رسانه و دیگر رسانه‌های گروهی، به آگاهی می‌رسد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07